اخبار داغ

در آستانه سال جدید؛

روند گاز رسانی در زاهدان رو به کندی رفت/ 7300 مشترک از نعمت گاز شهری برخوردارند

روند گاز رسانی در زاهدان رو به کندی رفت/ 7300 مشترک از نعمت گاز شهری برخوردارند
مدیر عامل شرکت گاز سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری به علت نزدیکی به سال جدید و آماده سازی شهر برای ورود میهمانان به استان؛ مقداری روند گازرسانی را در سطح شهر زاهدان کُند کرده ایم تا سرعت ترمیم و آسفالت خیابان ها افزایش بیشتری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در حالی این روزها اکثر خیابان های سطح کلان شهر زاهدان با وجود چاله های عمیق، حفاری های متعدد و دست اندازهای عجیب و غریب مواجه است که این امر صدای نارضایتی مردم را درآورده است.
کنده کاری و حفاری های موجود در اکثر معابر، کوچه ها و خیابان های شهر زاهدان از سوی شرکت های گاز، آب و فاضلاب و غیره باعث شده اکثر خیابان ها آسفالت نامناسبی داشته باشند به گونه ای که برای تردد ماشین ها، رانندگان باید رالی پر هیجانی را پشت سربگذارند.
در همین زمینه طی روزهای گذشته اخباری مبنی برجلوگیری از حفاری های جدید شرکت گاز به دلیل مرمت نشدن به موقع حفاری های قبل در زاهدان منتشر شد که شهردار اعلام کرده بود چنان چه پیمانکار مربوط برای تکمیل و رفع مشکلات نوارهای حفاری به موقع اقدام نکند شهرداری به ناچار و حسب ضرورت از ادامه حفاری در شهر جلوگیری خواهد کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
, ,

در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون پیرامون این خبر با مدیر عامل شرکت گاز سیستان وبلوچستان داشت، وی بیان کرد: پروژه گاز رسانی در زاهدان متوقف نشده است.
محمد حسن طهرانی بیان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری به علت نزدیکی به سال جدید و آماده سازی شهر برای ورود میهمانان به استان؛ مقداری روند گازرسانی را در سطح شهر کُند  کرده ایم و تمرکز خود را بر روی عملیات دوخت و دوزهای داخل شبکه ها قرار داده ایم تا سرعت ترمیم و آسفالت خیابان ها افزایش بیشتری داشته باشد.
وی در تکمیل مطلب فوق ادامه داد: مکاتباتی درباره برنامه زمان بندی برای آسفالت خیابان ها پس از حفاری ها انجام شده به منظور توسعه شبکه گاز رسانی شهری انجام شده است که امیدواریم بتوانیم قبل از سال نو قسمت زیادی از این مسیرها را ترمیم کنیم تا این مشکلات مرتفع شود و رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.
 
,
, عصرهامون ,
,
,
,
, ,

مدیر عامل شرکت گاز خاطر نشان کرد: پیمانکاران شرکت گاز در حال مرمت آسفالت در خیابان های دانش، جانبازان، معلم، مزاری، خرمشهر وغیره هستند.
به گفته این مسئول تاکنون هفت هزار و 300 مشترک از نعمت گاز شهری در زاهدان برخوردار هستند و استقبال مردم رشد بسیار خوبی داشته است.
 
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه