اخبار داغ

واکاوی وضعیت فرهنگی- بخش اول

صهیونیست ها عامل صدور فساد به دیگر کشورها/ مسئولان برای رهایی از فرهنگ غرب چاره اندیشی کنند

صهیونیست ها عامل صدور فساد به دیگر کشورها/ مسئولان برای رهایی از فرهنگ غرب چاره اندیشی کنند
یهودیان صهیونیست نسخه و دستورالعملی که برای زنان خود می نویسند کاملا مغایر با نسخه ای است که برای زنان غیریهودی نوشته و می نویسند! آنها اظهار می کنند که زنان غیریهودی باید به عنوان یک کالای مشترک خود را در معرض نمایش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان، مبارزه با فساد امر ساده ای نیست زیرا افراد غافلی که در دام شیطان گرفتار شده اند اجازه نخواهند داد تا فساد ریشه کن شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

وضعیتی که در حال حاضر از لحاظ فرهنگی در جهان مشاهده می شود وضعیتی نیست که در گذشته نیز این گونه بوده باشد.

,

یهودیان صهیونیست به مرور زمان و مرحله به مرحله یک چنین وضعیتی را در آمریکا ایجاد کرده اند و با گذشت زمان به سراسر جهان منتقل کرده اند.

,

برخی از آمریکایی های مسیحی، در توضیح این مطلب این گونه اظهار کرده اند که ما در گذشته با فساد مبارزه می کردیم و با روابط نامشروع و فرزند نامشروع داشتن مخالفت می کردیم، با حضور زنان نیمه عریان در جامعه و روابط همجنس گرایی به شدت مخالفت می کردیم ولی یهودیان صهیونیست به مرور آمریکا را به چنین وضعیتی گرایش دادند و و هدایت کردند و آنها تصمیم دارند تا تمام جوامع بشری را به چنین وضعیتی سوق دهند.

,

با مرور بر تاریخ گذشته آمریکا امر به معروف و نهی منکر از نوع مسیحی آن و مبارزه با فساد جامعه و مفاسد فرهنگی جامعه آمریکا به صورت یک قانون وضعی در آمریکا اجرا می شده است و بر اساس آن قانون یک فرد حتی حق نداشت تا یک مطلب فاسد را برای فرد دیگر ارسال کند.

,

آمریکایی ها در ارتباط با ممنوعیت مشروبات الکلی می گویند که در برهه ای از تاریخ تولید و خرید و فروش مشروبات الکی در امریکا ممنوع بوده است و مقامات ذیربط با متخلفان به شدت برخورد می کردند.

,

همان گونه که اشاره شد در گذشته وضعیت فرهنگی آمریکا به صورت فعلی نبوده است و نه تنها بعضی افراد در جامعه به سبک و روش خود مبارزه با فساد کرده و امر به معروف و نهی از منکر می کردند و نقش گشت ارشاد را داشتند بلکه کنگره آمریکا در صدد برخورد شدید با ناهنجاری های فرهنگی بر می آمد.

,

هر چند یهودیان صهیونیست سعی داشته و دارند تا جوامع بشری را به فساد بکشانند تا راحتتر بتواند بر گرده آنان سوار شده و به اهداف شیطانی خود برسند ولی خود جوامع یهودی نیز دچار انحطاط شده و سعی دارند تا محیط خود را از یک چنین آلودگی هایی پاکسازی کنند.

,

با دقت در تابلوهای نصب شده در فلسطین اشغالی توسط یهودیان صهیونیست مشاهده می شود که آنان از زن ها و دخترهایی که از آن محله عبور می کنند می خواهند تا با پوشش یعنی با لباس های گشاد و دامن های بلند و آستین های بلند به آن محله و منطقه بروند و زنانی که پوشش مناسب ندارند حق ورود به آن منطقه را ندارند.

,

نکته دیگر که باید به آن اشاره داشت اعتقادات یهودیان در مورد پوشش زنان یهودی در مقابل مردان نامحرم جامعه است؛ یهودیان معتقدند که زنان و دختران جهود باید خود را از نامحرمان و اجتماع کاملا بپوشانند.

,

یهودیان نسخه و دستورالعملی که برای زنان خود می نویسند کاملا مغایر با نسخه ای است که برای زنان غیریهودی نوشته و می نویسند! آنها اظهار می کنند که زنان غیریهودی باید به عنوان یک کالای مشترک خود را در معرض نمایش بگذارند.

,

نکته با اهمیت این است که در فیلم های هالیوودی زیبایی و جذابیت های جنسی یک زن یک ارزش است و آن را یک زن آزاد شده و کالای مشترک می خوانند لذا زن آزاد شده باید خود را در معرض نمایش برای مردم و جامعه قرار دهد و یهودیان صهیونیست سعی داشته اند تا این مقوله را به جوامع شرقی منتقل کنند و در این رابطه در موارد متعددی نیز موفق بوده اند.

,

متاسفانه بسیاری از افراد قبل از اینکه بخواهند غذایی بخورند در مورد آن فکر می کنند که آیا برای آنها ضرری ندارد؟ ولی در ارتباط با تماشای فیلم های مختلفی که توسط دشمنان بشر و بشریت تولید شده است هیچ سوال نمی کنند که تماشای این گونه فیلم ها بعد از یک مدت چه پیامدهایی را می تواند برای او، خانواده او، نسل های آینده و جامعه او داشته باشد.

,

در حال حاضر بیش از 90 سال است که یهودیان صهیونیست هر فیلم مخربی را به خورد جوامع غربی و شرقی داده اند که نتایج آن اسف بار بوده و نتیجه این است که اوضاع بسیار زننده ظاهری و رفتاری به یک رفتار عادی در جوامع تبدیل شده است.

,

منابع:
کتاب یوسرائیل و صهیوناسکراسی
امریکا بدون نقاب نوشته سیدهاشم میرلوحی
گشت ارشاد آمریکا نوشته سیدهاشم میرلوحی

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه