اخبار داغ

امام جمعه موقت تایباد:

آمریکا و اسراییل عامل تمامی مشکلات جهان اسلام هستند

آمریکا و اسراییل عامل تمامی مشکلات جهان اسلام هستند
امام جمعه موقت تایباد ضمن اشاره به اینکه جنگ طلبی آمریکا در طول تاریخ مشکلات متعددی را برای جامعه بشری بوجود آورده است، گفت: آمریکا و اسراییل عامل تمامی مشکلات در جهان اسلام بوده و هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، حجت الاسلام مرتضی محدثی در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام که امروز یکشنبه با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن، مردم و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در محل مسجد جامع امام صادق(ع) تایباد برگزارشد، گفت: آمریکا واسراییل عامل تمامی مشکلات در جهان اسلام بوده و هستند. جنگ طلبی آمریکا درطول تاریخ مشکلات متعددی را برای جامعه بشری بوجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

امام جمعه موقت تایباد با بیان اینکه سابقه آمریکا و اسراییل برای کشورهای اسلامی و دنیا مشخص است، افزود: درجنگ جهانی اول و دوم، حدود 130میلیون آدم را کشتند و پس از جنگ جهانی دوم کشور غاصب اسراییل را ایجادکردند.  

,

 

,

وی با اشاره به اینکه حامی و عامل تحریک صدام و رژیم بعثی عراق آمریکا و اسراییل بود، ابرازکرد: به رغم تمامی جنایاتی که سربازان آمریکایی به دستور دولتشان در کشورهای مختلف جهان بطور مستقیم و غیر مستقیم انجام داده است، اگر نگاهی به یادمان نیروها و سربازان آمریکایی که در مبارزات و جنگهای مختلف شرکت کرده اند بیندازیم از این حیث که سرباز وطنشان کشته شده است، برایشان نمادهای مختلفی در پارکها و میادین شهرهایشان ایجاد کرده اند و به آنها ادای احترام می کنند.

,

 

,

رییس حوزه علمیه تایباد گفت: در نظام جمهوی اسلامی دفاع از مرزهای کشوراسلامی دارای اعتبار و ارزش معنوی خاص می باشد و کشته شده های مسلمین در دفاع از وطن شهید محسوب می شود و اجر شهدا نزد خداوند بسیار عظیم است.

,

 

,

وی با گلایه از اقشاری که در تشییع شهدای گمنام و مراسم یادبودشان کم رنگ حضورداشتند، افزود: حداقل اگر با نگاه مادی هم خواسته باشیم به شهدا نگاه کنیم، این عزیزان کسانی هستند که جان و هستی خود را برای دفاع از کشور گذاشته اند، لذا می طلبد که همه اقشار مردم در تشییع شهدای گمنام و مراسماتی که برای ادای احترام به این شهدا توسط متولیان گذاشته شد، شرکت می کردند.

,


وی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام دارای حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولین دارند، بهم همین دلیل باید با فضاسازی مناسب محل دفن شهدای گمنام به بهترین مکان برای زیارت مردم تبدیل شود.

,
,


لازم به ذکراست، مراسمات مشابهی نیز در شهرهای کاریز و مشهدریزه از توابع بخش مرکزی و میان ولایت تایباد با حضورمردم و مسئولین امروز برگزار و به ساحت مقدس شهدای گمنام درشهرستان ادای احترام شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه