اخبار داغ

جشنوار غذا در بهارستان برگزار شد/ اداره بهزیستی بهارستان به دنبال ترویج فرهنگ تغذیه سالم

جشنوار غذا در بهارستان برگزار شد/ اداره بهزیستی بهارستان به دنبال ترویج فرهنگ تغذیه سالم
جشنواره غذاهای سنتی و محلی، در راستای ترویج تغذیه سالم در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ بعدازظهر امروز جشنواره غذای سنتی و محلی با هدف ترویج تغذیه سالم و همچنین جلوگیری از بیماری‌های ناشی از تغذیه نامناسب با حضور دکتر خاکی معاون اجتماعی اداره بهزیستی استان تهران، صفائی مسئول بازرسی فرمانداری شهرستان بهارستان، آسوده مسئول امور بانوان فرمانداری بهارستان، روح‌الله لطیفیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
 
,
گفتنی است که این جشنواره در اداره بهزیستی شهرستان بهارستان و با همکاری مهد کودک‌های تحت نظارت این اداره برگزار گردید، که کودکان بهارستانی و والدینشان نیز در این جشنواره غذا شرکت کردند.
,
 
,
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان با ابراز رضایت از روند برگزاری جشنواره غذای سنتی و محلی در بهارستان، بیان داشت: از تمامی شرکت‌کننده‌های در این جشنواره کمال قدردانی و تشکر را دارم.
,
 
,
وی همچنین در خصوص اهداف برگزاری چنین جشنواره‌ای در سطح شهرستان بهارستان، تشریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره علاوه‌بر ایجاد همدلی و نشاط، ترویج غذاهای سنتی و سالم و همچنین توجه جدی به تغذیه سالم اعضای خانواده به ویژه کودکان می باشد.
 
لطیفیان درپایان باتوجه به اینکه عادات غذایی نقش مهمی در ابتلا به بیماری‌هایی نظیر دیابت دارد، خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین راه‌های جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها، عادت دادن ذائقه کودکان در سنین پایین به تغذیه سالم و مناسب می باشد.
 
گفتنی است، در پایان این جشنواره کارشناسان تغذیه که داوری این جشنواره را بر عهده داشتند، با در نظر گرفتن کیفیت و طعم غذا و انجام بررسی‌های لازم، ۴ نوع غذا را بر اساس فاکتورهای اعلام شده انتخاب و جوایزی را به بانوان تهیه‌کننده این غذاها اهدا کردند.
, .,
,
, .,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه