اخبار داغ

موفقیت های ۴۰ ساله نظام اسلامی باطل کننده شبهه افکنی های معاندین

موفقیت های ۴۰ ساله نظام اسلامی باطل کننده شبهه افکنی های معاندین
طرح سوالات و موضوعاتی از سوی رسانه ها و شبکه های بیگانه تا با ایجاد شبهه و انتشار فیلم و عکس های دروغین و شبهه انگیز مردم به ویژه نسل جوان را نسبت به حکومت مستقل خود نا امید و بدبین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک این روزها که انقلاب اسلامی کشورمان در مسیر 40 سالگی گام برمی دارد در برخی گفت و گوها و بحث های میان جوانان، شاهد عنوان شدن مطالبی من باب مقایسه بین ویژگی های حکومت شاهنشاهی و تشکیل نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب ایران در سال 57هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 طرح سوالات و موضوعاتی از سوی رسانه ها و شبکه های بیگانه تا با ایجاد شبهه، فکر نسل جدید انقلاب اسلامی را درگیر مسائلی کند که اصلا وجود نداشته و به این ترتیب جوانان را به عنوان نیروهای کارآمد یک کشور با انتشار فیلم و عکس های دروغین و شبهه انگیز نسبت به حکومت مستقل خود نا امید و بدبین کنند.

,

 

,

 هر انسانی اگر برای ساعت و لحظه ای هم طعم آزادگی و استقلال را چشیده باشد به هیچ عنوان حکومت های دیکتاتور و شاهنشاهی را نمی پذیرد اگرچه خیزش و قیام مردم ایران از سال 1342 به بعد نه تنها برای از بین بردن حکومت ظالم پهلوی که مهم تر از آن تشکیل حکومت اسلامی بود.

,

 

,

 در این زمینه با سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های یک ملت با وجود تمام هجمه ها در در طول 4 دهه گفت و گویی داشته ایم.

,

 

,

 سرهنگ بازگیر اذعان کرد: دشمنان درصدد هستند تا در رابطه با حوادث عظیم انقلاب اسلامی ،اهداف و آرمان های الهی و اسلامی آن ، ذهن جوان  ما را دچار شبهه و تردید کنند.

,

 

,

وی گفت: به لطف الهی و کوری چشم دشمنان اسلام و این نظام هرلحظه و ساعت شاهد رویش های انقلاب در تمام زمینه های علمی ،فناوری،کشاورزی،صنعتی،دفاعی و نظامی و نخبگانی سیاسی اجتماعی  در سطح جهان هستیم.

,

 

,

دستاوردهای انقلاب اسلامی  

, دستاوردهای انقلاب اسلامی,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد بیان کرد:ایران در زمان رژیم پهلوی کشوری کاملا وابسته به غرب بود به طوری که مسئولین سیاسی نظامی ما هم را بیگانگان مشخص می کردند.

,

 

,

 وی با تأکید بر این که هر کشور و حکومتی باید بر استعداد و توان نیروی داخلی خود تکیه کند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود تمام تحریم های اقتصادی به همت جوانان باصلابت انقلاب اسلامی جز 8 کشور قدرتمند نظامی و7 کشور قدرت موشکی جهان است.

,

 

,

 سرهنگ بازگیر از امنیت نقطه به نقطه کشور یاد کرد و گفت: با تربیت نسلی برخوردار از تفکرات جهادی و انقلابی ضمن برقراری امنیت در داخل کشور توانستیم امنیت را در بیرون از مرزها و در منطقه برقرار کنیم.  

,

 

,

وی از شهیدانی همچون شهید احمدی روشن،رضایی نژاد به عنوان رویش های انقلاب یاد کرد و گفت: ایران اسلامی هم اکنون جزو 8 کشور دارنده دانش بومی هسته ای ،7 کشور اول در نانو تکنولوژی و 8 کشور برتر سازنده سدهای بتنی و تأسیسات نیروگاهی است.

,

 

,

دستاوردهای انقلاب اسلامی0

, دستاوردهای انقلاب اسلامی0,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما توسط همین نسل جوان و امثال شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به جهانیان شناخته و صادر شده است.

,

 

,

  سرهنگ بازگیر با بیان این که بعد از انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیر کشور در تمام عرصه ها هستیم یادآور شد:ایران در بحث پزشکی جز 4 کشور برتر دنیا در درمان ناباروری،10 کشور برتر سازنده داروهای بیماری های خاص و 4 کشور اول جهان در زمینه پیوند عضو است.

,

 

,

 وی ساخت هزاران کیلومتر جاده های کوهستانی ،برق رسانی 90 درصدی وگاز رسانی 80 درصدی مناطق کشور،پوشش 90درصدی ارتباط تلفنی و 80 درصدی اینترنت در کشور را از جمله اقدامات و خدمات محسوس رفاهی بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

,

 

,

توسعه

, توسعه,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد مبارزه با فساد ، رفع تبعیض و برقرای عدالت اقتصادی،ساده زیستی، تولید ملی،محرومیت زدایی و خدمت به مستضعفین را از جمله رویکردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

,

 

,

 وی بابیان اینکه مسئولین باید با روحیه انقلابی و جهادی ،شب و روز آماده خدمت به مردم باشند تصریح کرد: با همکاری و همدلی هر چه بیش تری میان مسئولین و ملت بزرگ ایران به عنوان صاحبان انقلاب می توان آرمان ها، اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی را در جهان تثبیت کنیم.     

,

 

,

براساس این گزارش، ایران اسلامی در زمینه کشاورزی در تولیدات زعفران، پسته، گردو، خرما، سیب، مرکبات، هلو و گندم در رتبه های اول تا هفتم جهانی جا دارد.هم چنین در تولید و رواج گیاهان دارویی و طب سنتی رتبه 7 را در جهان دارد.

,

 

,

 جمهوری اسلامی ایران در رشته های ورزشی همچون تکواندومقام پنجم، والیبال مرتبه هشت، فوتسال مقام پنج  و در رشته کشتی مقام اول تا سوم را در جهان دارد.  

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه