اخبار داغ

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت:

معارف قرآنی مانع گسترش آسیب ها در فضای خانوادگی و اجتماعی کشور می‌شود

معارف قرآنی مانع گسترش آسیب ها در فضای خانوادگی و اجتماعی کشور می‌شود
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: لازم است برای جذب مخاطب بیشتر به برنامه ها و فعالیت های قرآنی باید از نوآوری های جدید استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت که در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد اظهار کرد: کسانی که با قرآن انس گرفته و در زندگی خود از سفارشات آن استفاده می کنند مورد مغفرت الهی هستند و به سمت خدا حرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری جشنواره های قرآنی در مرحله اول گسترش ترویج معارف اسلامی می باشد و سعی ما در این جشنواره ها به بعد فرهنگی و تاثیرگذاری آن بر زندگی دانشجویان و اساتید نیز است.

,

 

,

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: قرآنی کتابی است که انسان را در هر دو جهان به رستگاری می رساند وعاشقان واقعی قرآن،کسانی هستند که شب ها،قرآن را تلاوت می کنند و با آن مأنوس هستند و روزها،در صحنه پرآشوب زندگی از آن الهام می گیرند.

,

 

,

وی افزود: در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت، ۳۸ رشته در ۸ بخش مختلف در نظر گرفته شده بود که در حدود ۵۰ هزار نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

,

 

,

بحرالعلوم با انتقاد از آمار کم شرکت کنندگان دانشگاهی در این مسابقات خاطرنشان کرد: چنانچه  معارف قرآنی در فضای خانوادگی و اجتماعی ما نهادینه شود، از بسیاری آسیب ها و ناهنجاری ها جلوگیری خواهد کرد و ما را به سعادت خواهد رساند.

,

 

,

وی با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص فعالیت های قرآنی تصریح کرد: امروز با توجه به فضاهای موجود در راستای جذب مردم به قرآن باید از نوآوری های جدید استفاده شود.

, .,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه