اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

۴۴ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در راه‌های لرستان نصب می‌شود

۴۴ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در راه‌های لرستان نصب می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی کاربران راه و جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز رانندگی، 44 سامانه ثبت تخلفات رانندگی در محورهای استان لرستان نصب و راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی کاربران راه و جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، 44 سامانه ثبت تخلفات رانندگی در محورهای استان لرستان نصب و راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 وی افزود: در مرداد ماه سال جاری جانمایی این تعداد دوربین ثبت تخلفات با حضور کارشناسان پلیس راه، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پیمانکار صورت گرفت که در حال حاضر عملیات نصب تجهیزات و دوربین‌های فوق آغاز شده و با نصب سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، طی چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

,

 

,

 شرفی با بیان اینکه در حال حاضر 42 سامانه ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی استان فعال است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از دوربین‌های جدید، تعداد سامانه‌های تصویری ثبت تخلفات جاده‌ای در استان لرستان به 86 سامانه افزایش می‌یابد که تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و سوانح رانندگی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه