اخبار داغ

آموزشگاه خیری بروجن پاتوقی امن برای معتادان/وقتی کم توجهی مسئولین خیر را بی انگیزه می کند

آموزشگاه خیری بروجن پاتوقی امن برای معتادان/وقتی کم توجهی مسئولین خیر را بی انگیزه می کند
آموزشگاه خیری زمانیان بروجن در پی بی توجهی مسئولان دولتی تبدیل به پاتوقی امن برای معتادان و استراحتگاه گوسفندان و حیوانات شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، آموزشگاه خیری نعمت ا... زمانیان در شهر بروجن که از سوی مسئولین دولتی مورد بی توجهی قرار گرفته این روزها تبدیل به خلوت گاهی برای استعمال مواد مخدر شده است.

منابع مطلع می گویند آموزشگاه خیری زمانیان در قالب دو مدرسه در حالی نیمه کاره باقی مانده که خیر به تعهدات خود عمل کرده اما ادامه کار از سوی دولت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان معطل مانده و این بی توجهی موجب گلایه و سلب انگیزه از خیر مدسه ساز شده در حالی که مسئولان برای تشویق و جذب حداکثری مشارکت خیرین در امر مدرسه‌ سازی باید تلاش جدی داشته باشند.

آموزشگاه خیری زمانیان که حدود 15 سال از زمان اجرای آن می گذرد به گفته منابع مرتبط و همان طور که از ظاهر آن پیداست یکی از واحدهای آموزشی با انجام اسکلت و دیوار کشی حدود 40 درصد و دومین واحد آموزشی که هنوز یک طبقه آن نیز اجرا نشده در حد 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آن طور که منابع مطلع می گویند در پروژه هایی که خیرین مشارکت دارند پس از 50 درصد پیشرفت پروژه تکمیل آن به عهده دولت است؛ در ساخت این 2 واحد آموزشگاهی نیز خیر سرمایه گذاری کرده اما ادامه کار با بی توجهی دولت معطل مانده است.

طبق بررسی ها و گزارش های میدانی کلار در حال حاضر این دو واحد آموزشی تبدیل به پاتوق و خلوت گاهی برای معتادان و استراحت گاه گوسفندان و حیوانات شده است.

همان طور که از تصاویر پیداست آموزشگاه خیری زمانیان به خاطر بی توجهی بعد از پانزده سال ظاهری فرسوده به خود گرفته و بسیاری از بلوک های سقف آن شکسته و موجب خسارت به بیت المال شده است.

به نظر می رسد در صورت ادامه بی توجهی ها و گذر زمان استحکام بنایی این آموزشگاه ها نیز از نظر آئین نامه های مهندسی زیر سوال و مورد اشکال قرار گیرد.

اما نکته ای که باقی می ماند و تردیدی در آن نیست اگر دانش آموزان از امکانات متنوع آموزشی برخوردار باشند کیفیت علم آموزی و دانش افزایی آنان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت پس ضروری است با وجود بودجه ها و اعتبارات ناکافی به افزایش امکانات آموزشی با جذب افراد خیر اقدام کرد؛ افراد خیری که برای کارهای خیر آستین همت بالا زده اند و در حد توان خود یاریگر مسئولان هستند و تلاش می کنند با ایجاد امکانات مناسب دغدغه ها را کاهش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه