اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد:

اشتغال‌زایی برای 233 نفر در نواحی صنعتی خراسان رضوی

اشتغال‌زایی برای 233 نفر در نواحی صنعتی خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: طی یک ماه گذشته برای 233 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی اشتغال ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صنعت8، مسعود مهدی‌زاده‌مقدم در نشست شورای معاونین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت‌هایی که از طرح‌های صنعتی و تولیدی صورت گرفت در دهه مبارک فجر امسال هشت طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 460 میلیارد ریالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صنعت8,

رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، اضافه کرد: راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت‌ها به صورت برنامه‌ریزی‌شده یک‌به‌یک انجام می‌شود تا صنعتگران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آن‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

,

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری این واحدهای صنعتی و تولیدی، زمینه اشتغال 233 نفر فراهم شد، تصریح کرد: شاهد حضور مطلوب بخش خصوصی و روند مناسب سرمایه‌گذاری‌ها در استان هستیم و این حضور منجر به تولید و اشتغال‌زایی شده است.

,

مهدی‌زاده‌مقدم عنوان کرد: حمایت از تولید از رویکرد‌های جدی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و از این رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز، تصفیه‌خانه و مخابرات به بهره‌برداری می‌رسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه