اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خبر داد؛

کشف ۷ تُن مواد مخدر در استان مرکزی/دستگیری بیش از ۱۳هزار معتاد و قاچاقچی موادمخدر

کشف ۷ تُن مواد مخدر در استان مرکزی/دستگیری بیش از ۱۳هزار معتاد و قاچاقچی موادمخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تُن انواع مواد مخدر در استان مرکزی توسط مأموران کشف شده که این میزان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ احمدرضا چگینی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی، روز، یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به نقش رسانه‌ها در حوزه پیشگیری از مصرف موادمخدر اشاره کرد و گفت: در حوزه مواد مخدر موضوع پیشگیری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این راستا نقش رسانه ها به عنوان یک عامل تحرک آفرین بسیار مهم و اثرگذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , اراک امروز, ؛ احمدرضا چگینی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی، روز، یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به نقش رسانه‌ها در حوزه پیشگیری از مصرف موادمخدر اشاره کرد و گفت: در حوزه مواد مخدر موضوع پیشگیری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این راستا نقش رسانه ها به عنوان یک عامل تحرک آفرین بسیار مهم و اثرگذار است.,

چگینی مواد مخدر را به عنوان یکی از تهدیدهای بزرگ قرن دانست و افزود: به دلیل مشکلات و معضلاتی که این پدیده به همراه دارد موضوع پیشگیری و درمان در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

,

وی با تاکید بر اینکه در سال های گذشته کارهای تحقیقاتی فراوانی در حوزه مواد مخدر صورت گرفته است، بیان کرد: در تلاش هستیم با داده های که در اختیار داریم و با استفاده از کمک های مردمی در حوزه پیشگیری به صورت عملیاتی ورود پیدا کنیم.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه آسیب های مواد مخدر بسیار گسترده است، افزود: مواد مخدر جزو یکی از ۵ الویت های اصلی در حوزه آسیب های اجتماعی است.

,

فعالیت ۲۷ دستگاه در راستای مبارزه با موادمخدر/شناسایی ۷۰۰ نوع ماده مخدر دنیا

, فعالیت ۲۷ دستگاه در راستای مبارزه با موادمخدر/شناسایی ۷۰۰ نوع ماده مخدر دنیا, فعالیت ۲۷ دستگاه در راستای مبارزه با موادمخدر/شناسایی ۷۰۰ نوع ماده مخدر دنیا,

چگینی با اشاره به اینکه با جزیره ای عمل کردن در حوزه مواد مخدر راه به جایی نمی‌بریم، ادامه داد: بیش از ۲۷ دستگاه در ستاد مبارزه با مواد مخدر دخیل هستند و هر دستگاه اقداماتی را در این حوزه انجام می دهد؛ برای اینکه در این حوزه موفق باشیم باید بیشتر توان را در حوزه کاهش تقاضای مصرف صرف کنیم تا نتیجه بهتری را به دست آوریم.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰۰ نوع از انواع مواد مخدر و انواع مواد روان گردان وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه اکثر افراد جامعه با اثرات سوء این مواد آشنایی ندارند.

,

چگینی بر ضعف در حوزه اطلاع رسانی مواد مخدر تاکید و بیان کرد: برای اینکه اثرگذار باشیم باید مبارزه با مواد مخدر اجتماعی شود و در این راستا لازم است همه دست به دست هم بدهند.

,

کشف ۷ تُن انواع موادمخدر در استان مرکزی

, کشف ۷ تُن انواع موادمخدر در استان مرکزی, کشف ۷ تُن انواع موادمخدر در استان مرکزی,

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تُن انواع مواد مخدر در استان مرکزی توسط مأموران کشف شده که این میزان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۳‌ هزار و ۳۷۰ تهیه کننده، توزیع کننده و مصرف کننده دستگیر شدند که در این بخش هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۲ درصدی هستیم. البته بیشتر این دستگیری ها به منظور ساماندهی و ترک انجام شده است.

,

انهدام ۲۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر

, انهدام ۲۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر, انهدام ۲۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر,

چگینی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۷ قاچاقچی دستگیر، ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده و تعداد ۱۹۷ دستگاه خودرو و ۹۰ دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شده است.

,

وی گفت: ۵۸۴ طرح با توجه به شناسایی محورهای مواصلاتی و نقاط آلوده در قالب طرح امنیت اجتماعی در سطح استان انجام شده است.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی به اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری هم اشاره و خاطرنشان کرد: عقد تفاهم‌نامه با مراکز علمی، دانشگاهی و سایر دستگاه‌ها با هدف ارتقاء سطح علمی و ارائه راهکار برای مقابله با مواد مخدر و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مردم، دانش آموزان و... از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه