اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

پروژه زیرگذر سه راهی آدران پیشرفت 80 درصدی داشته است

پروژه زیرگذر سه راهی آدران پیشرفت 80 درصدی داشته است
شهردار شهرگلستان گفت: با تلاش شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شهرگلستان، امروز پروژه زیرگذر سه راهی آدران پیشرفت 80 درصدی به خود دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به شرایط مطلوب پروژه زیرگذر سه راهی آدران، بیان داشت: بتن ریزی پارت آخر تابلیه پروژه زیرگذر سه راهی آدران انجام شده است و این پروژه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی با بیان اینکه تنها یک گام دیگر تا بازگشایی مسیر رفت و برگشت جاده ساوه در سه راه آدران باقی مانده است، تصریح کرد: پروژه زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران جزو مهمترین پروژه‌های شهرستان بهارستان و استان تهران می باشد که با روند رو به رشدی به صورت ضربتی درحال اجراست.

,

علیرضا عرب در ادامه به تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهرگلستان در جهت اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: امروز پس از گذشت 6 ماه خدمت بی‌منت و صادقانه و با پایان بتن ریزی پارت سوم تابلیه، این پروژه پیشرفت 80 درصدی به خود دیده است و به زودی آماده بهره‌برداری می شود.

,

وی با تشکر از صبر شهروندان شهرگلستان در طول مدت زمان اجرای این پروژه، اذعان داشت: تقاطع سه راهی آدران در مهم‌ترین بخش شهرگلستان از نظر ترافیکی قرار گرفته است و تکمیل این پروزه بی‌تردید نقش به‌سزایی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیتی ایفا می نماید.

,

شهردار گلستان در پایان باتوجه به اججرا کیفی پروژه زیرگذر سه راهی آدران، خاطرنشان کرد: بدون شک دقت و دید کارشناسانه در اجرای طرح‌های عمرانی به نفع شهر و مهم‌تر از آن به نفع شهروندان گلستانی می باشد که امید است با افتتاح و بهره‌برداری زودتر از هنگام این پروژه، زمینه رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و اجرای این پروژه ملی فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه