اخبار داغ

دادستان مشگین‌شهر:

50درصد ساخت و سازهای مشگین غیرمجاز هستند/دادگستری تاوان سوء مدیریت‌ برخی را پرداخت می‌کند

50درصد ساخت و سازهای مشگین غیرمجاز هستند/دادگستری تاوان سوء مدیریت‌ برخی را پرداخت می‌کند
دادستان مشگین‌شهر گفت:متاسفانه 50درصد ساخت و سازهای این شهر به صورت غیر مجاز هستند که این امر در سایه سوء مدیریت مسئولان مربوطه به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، جعفر رحیم نیا دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان مشگین‌شهر امروز در نشست بصیرتی مردم و مسئولین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در زمان حضور اینجانب در شهرستان مشگین‌شهر در میادین اصلی شهر شاهد متکدیانی بودیم که هیچ کس با آن برخورد نداشت و اکثراً این افراد غیر بومی و مشکل دار بودند که در خیابان‌های این شهر پراکنده بودند که به سرعت جمع آوری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین, .,

وی افزود: متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان به وظایف ذاتی خود آگاه نبوده و امورات را به نحو احسن انجام نمی‌دهند و این امر منجر به بدبینی به نظام و مراجع قضایی می‌شود.

, .,

 

,

وی ادامه داد: قوه قضائیه تا زمانی که باج ندهد می‌تواند با اقتدار امورات خود را دنبال کرده و در مقابل افرادی که بر نظام هزینه وارد می‌کنند، ایستادگی کند.

,

 

,

دادستان مشگین‌شهر گفت: مشروبات الکلی در دو سال گذشته جزء سه جرم اول شهرستان مشگین بودکه در طول یکسال با تلاش صورت گرفته، مشروبات الکلی از بین 10 جرم  این شهرستان خارج شد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در آبان ماه سال جاری دادگستری شهرستان مشگین شهر در مقابل نزدیک به 350 میلیارد ریال از سوء استفاده‌های بیت المال ایستادگی کرد و در برخی ادارات کارمندانی به جرم مفاسد اداری دستگیر شدند که حکم این کارمندان علاوه بر اخراج 7 سال زندان است.

,

 

,

رحیم‌نیا گفت: در دادگستری مشگین‌شهر کمیته‌ای راه اندازی شده تا به جزئیات فعالیت‌ها در شهر نیز نظارت و از مسئولین مربوطه بازخواست می‌شود چرا که برخی کارها با صرف بیت المال اجرا می‌شود اما بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود و این خیانت به بیت المال است که باید با آن به جد برخورد شود.

, .,

 

,

وی افزود: اخیراً زمینی از منابع طبیعی در مناطق مختلف به شخص خاص واگذار می‌شد که با ورود دادگستری از واگذاری آن جلوگیری به عمل آمد چرا که در واگذاری اراضی ملی مبنا رعایت نمی‌شود لذا دادگستری با ورود به این امر با متخلفین برخورد کرد.

,

 

,

دادستان مشگین‌شهر در خصوص ساخت و ساز در مشگین‌شهر تصریح کرد: متاسفانه 50درصد ساخت و سازهای در این شهر به صورت غیر مجاز هستند و این امر در سایه سوء مدیریت مسئولان مربوطه  به وجود آمده که تاوان آن را دادگستری می‌پردازد.

,

 

,

وی با اشاره به وضعیت معتادان شهرستان خاطر نشان کرد: متاسفانه دادگستری ریالی برای کمک به ترک معتادان شهرستان اعتبار ندارد اما در صورتی که تنها 300 میلیون ریال اعتبار در اختیار دادگستری قرار گیرد کل معتادان شهرستان را ساماندهی می‌کند اما متاسفانه این پیشنهاد مورد استقبال قرار نگرفت.

,

 

,

رحیم‌نیا در پاسخ به سوال یکی از شهروندان مبنی بر مجازات عاملان ماجرای پل هفت تیر مشگین شهر گفت: پرونده این افراد هنوز در سازمان بازرسی کشور در حال کارشناسی و بررسی است که قطعاً با متخلفین برخوردهای لازم انجام می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه