اخبار داغ

دادستان سراب عنوان کرد:

انتقام شخصی انگیزه قاتل سرابی/التزام و پایبندی به قانون شاخصه یک جامعه توسعه یافته است

انتقام شخصی انگیزه قاتل سرابی/التزام و پایبندی به قانون شاخصه یک جامعه توسعه یافته است
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب از قتل یک مرد ۴۰ ساله در یکی از روستاهای سراب به علت انتقام شخصی خبر داده و گفت: قانون هیچ حمایتی از افرادی که خودسرانه به دنبال اجرای قانون هستند را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از , سید احمد علیانسب, دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب در گفتگو با صدای سراب با بیان اینکه التزام و پایبندی به قانون از شاخص های توسعه در جامعه هست اظهار داشت: جامعه ای به رشد و توسعه می رسد که در برابر قوانین و شریعت الهی تسلیم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: قانون مجموعه ای است از بایدها و نبایدها که شیوه رفتاری فرد را در جامعه مشخص می کند و مسیری است که توسط حاکمیت جامعه برای پیشرفت و برپایی نظم در جامعه در نظر گرفته می شود.

,

علیانسب با اشاره به قتل اخیر در یکی از روستاهای سراب ابراز داشت: انتقام شخصی انگیزه قاتل بوده است و بعد از انجام قتل خود را معرفی کرده است.

,

دادستان سراب ادامه داد: این رویه و انتقام شخصی مردود هست و زمان انتقام شخصی گذشته است چرا که به راحتی حق تظلم خواهی برای همه فراهم هست و از طرفی قانون از افردای که می خواهند خود مجری قانون باشند، هرچند اقدام به حقی نیز داشته باشند هیچ حمایتی از انان نمی شود.

,

وی با اشاره به اجرای قانون که در برخی موارد تلخ هست خاطرنشان کرد: این تلخی مانند دارویی است که پزشک برای سلامتی افراد تجویز می کند و در مرتبه ای بالاتر نتیجه مثبتی دارد.

,

علیانسب در پایان یادآور شد : در این انتقام شخصی که منجر به قتل یک فرد ۴۰ ساله شده ادعاهای فرد قاتل در دست بررسی هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه