اخبار داغ

فرماندار شهرستان قدس تاکید کرد

لزوم ارزیابی و نظارت بازار شب عید

لزوم ارزیابی و نظارت بازار شب عید
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قدس صبح امروز با حضور فرماندار، اعضاء و روسای ادارات مربوطه شهرستان در محل فرمانداری قدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قدس بعدازظهر امروز با محوریت نظارت بر ایام پایانی سال و ایام نوروز صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارا اصناف، صنعت معدن و تجارت، دامپزشکی، جهادکشاورزی، اعضای شورای اسلامی و نمایندگان اداره بهداشت، بخشداری، شهرداری، اتاق بازرگانی و انجمن حقوق مصرف کنندگان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

سید مهدی محمدی فرماندار قدس باتوجه به پایان سال و خرید شب عید شهروندان درخصوص ارزیابی و نظارت در بازار اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال لزوم ارزیابی و نظارت بیش از پیش احساس می شود و به جهت سهولت دسترسی شهروندان به میوه درمیادین اصلی شهر توزیع میوه با همکاری و نظارت اداره اصناف صورت خواهد گرفت.
وی افزود: همچنین ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر در روزهای پایانی سال در دستور کار مسئولین قرار خواهد گرفت و با توجه به بررسی های بعمل آمده 70درصد دست فروشان بومی شهر نیستند.
محمدی فرماندارقدس در این راستا گفت: شهرداری در دو نقطه مناسب جهت عرضه محصولات دست فروشان بومی شهرستان در نظر گرفته شده خدمات ارائه می کند و از فعالیت دست فروشان غیر بومی خصوصاٌ در معابر جلوگیری خواهد شد.

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه