اخبار داغ

در دیدار ائمه جمعه و فرماندار خلخال با معاون سیاسی استاندار اردبیل مطرح شد؛

مسئولین با خروج از دور باطل مشکلات مردم انقلابی را حل کنند/ عمده مشکلات خلخال با توسعه راهها حل می‎شود

مسئولین با خروج از دور باطل مشکلات مردم انقلابی را حل کنند/ عمده مشکلات خلخال با توسعه راهها حل می‎شود
معاون سیاسی استاندار اردبیل در دیدار با مسئولین شهرستان خلخال، اظهار داشت: مردم با حضور در صحنه های حساس ثابت کردند که پای انقلاب و آرمان انقلاب مانده اند و حال باید مسئولین نیز با خروج از دور باطل به فکر حل مشکلات این مردم انقلابی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ازناو ، علی نواداد معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل بعدازظهر امروز در راس هیاتی با حضور در شهرستان خلخال با امام جمعه خلخال و ائمه جمعه شهرهای کلور و هشجین و فرماندار شهرستان خلخال دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این نشست که در دفتر امام جمعه شهرستان خلخال برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری ضمن اشاره به دیدگاه ویزه استاندار اردبیل و قدردانی از زحمات وی در توجه به شهرستان خلخال گفت: امید همت بیشتر از استاندار اردبیل احساس شده و انتظار می رود که شهرستان خلخال با تلاش مجدانه استاندار دوباره روند توسعه خود را باز یابد.

,

وی با اشاره به محرومیت خلخال افزود: علیرغم توسعه و پیشرفت جاهای مختلف کشور و مرکز استان و نواحی مختلف ولی شهرستان خلخال همچنان با غوطه وری در مشکلات محروم مانده است.

,

امام جمعه خلخال اشتغال و ازدواج را از پایه های مهم امنیت در هر منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: با نبود اشتغال کم کم رنگ بیکاری در جامعه افزایش و مهاجرت آغاز و رکود در منطقه حاکم می شود.

,

وی با اشاره به راه های شهرستان خلخال و توجهات ویزه استاندار و پیگیری های فرماندار خلخال و نماینده مردم خلخال خاطر نشان کرد: انتظار می رود که انشا الله با توسعه این راه ها عمده مشکلات شهرستان خلخال حل شود.

,

رشتبری با اشاره به وضعیت موجود پاسگاه دو منظوره در ورودی شهر خلخال از طرف جاده اسالم به خلخال تصریح کرد: ساماندهی و نظم بخشی ویژه به این پاسگاه و تغییر محل این پاسگاه انتظامی از خواسته های مردم و گردشگران است.

,

وی افزود: هر چند استقرار این پاسگاه از مصوبه های کشوری  شورای امنیت ملی است ولی در ورودی شهر چهره نامطوبی ایجاد کرده که انتقال و استقرار در یک مکان مناسبتر از خواسته های مردم خلخال است.

,

در این دیدار علی نواداد معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل نیز با اشاره به اینکه این مردم با بصیرت در حماسه ملی 22 بهمن حضور یافتند و پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند، گفت: مسئولین نیز باید با تسریع در ارائه خدمات و حل مشکلات منطقه پاسخی شایسته به مردم بدهند که رضایت آنان جلب شود.

,

نواداد اصلی ترین وظیفه مسئولین امروز کشور را توجه به این مردم ولایتمدار دانست و اظهار داشت:  مردم با حضور در صحنه حساس ثابت کردند که پای انقلاب و آرمان انقلاب مانده اند و حال باید مسئولین نیز با خروج از دور باطل به فکر حل مشکلات این مردم انقلابی باشند.

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه