اخبار داغ

گزارش تصویری/

دیدار مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهید عباس مددی

دیدار مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهید عباس مددی
شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با خانواده شهید عباس مددی و جانباز آزاده یوسف فرزین‌نیا باقرشهری دیدار و از ایشان دلجویی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز ؛ در راستای دیدارهای هفتگی با خانواده شهدا شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با خانواده شهید والامقام عباس مددی و جانباز آزاده یوسف فرزین نیا دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز, باقرشهر نیوز,

در آستانه سالروز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از صبر و شکیبایی این خانواده‌ها تجلیل و قدردانی به‌عمل آوردند.

,

پدر شهید جاویدالاثر عباس مددی ضمن قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از ایشان خواست که با کار و تلاش خادمین خوبی برای ملت ایران به ویژه شهروندان فهیم باقرشهر باشند.

,

در این دیدارها ناصری پور شهردار باقرشهر، ابراهیم قدرتی نائب رئیس، حسین ابراهیمی، عین‌اله آقاپور، حسین گراوند و ابوطالب بقرایی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند که با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدایایی از ایشان تجلیل کردند.

,

گفتنی است؛ بسیجی شهید عباس مددی با ۱۷سال سن در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ حضور داشت و به درجه رفیع شهادت نایل گردید اما پیکر مطهرش مانند حضرت زهرا سلام‌الله از دیده‌ها پنهان ماند و جاویدالاثر شد.

,

جانباز و آزاده یوسف فرزین نیا نیز به مدت سه سال در اسارت دشمن بعثی بود و جانباز ۲۵ درصد هم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه