اخبار داغ

سرپرست تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما در گفتگو با دانا:

موبایل یکی ازمسافران هواپیما هنوز روشن است/ از طریق GPS محل تقریبی سقوط هواپیما مشخص شده است

موبایل یکی ازمسافران هواپیما هنوز روشن است/ از طریق GPS محل تقریبی سقوط هواپیما مشخص شده است
سرپرست تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما گفت: هنوز چیزی از لاشه هواپیما یا پیکر مسافران پیدا نکرده ایم اما از طریق رد یابی گوشی یکی از مسافران هواپیما که روشن بوده است به نقطه ای دست یافته ایم که احتمالا محل سقوط هواپیما باشد که تیم اورژانس در حال حرکت به سمت این منطقه است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دنبال سقوط هواپیما در منطقه سمیرم از توابع استان اصفهان، تیم های ارزیاب و اورژانس منطقه در حال جستجو برای یافتن پیکرهای مسافران هواپیما و یا لاشه این هواپیما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا جلال پوران فرد مسئول تیم اورژانس اعزامی به منطقه حادثه هواپیما به خبرنگار دانا گفت: هنوز چیزی از لاشه هواپیما یا پیکر مسافران پیدا نکرده ایم اما از طریق رد یابی گوشی یکی از مسافران هواپیما که روشن بوده است به نقطه ای دست یافته ایم که احتمالا محل سقوط هواپیما باشد که تیم اورژانس در حال حرکت به سمت این منطقه است.

,

وی ضمن تکذیب پیدا شدن بخشی از لاشه هواپیما اعلام کرد: تیم اورژانس که در منطقه مستقر شده اند هنوز به چیزی نرسیده و چیزی را پیدا نکرده اند اما بیش از 21 آمبولانس و اتوآمبولانس در حال جستجو در منطقه احتمالی سقوط هواپیما هستند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه