اخبار داغ

استاندار اصفهان:

برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودشدگان حادثه از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود

برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودشدگان حادثه از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود
استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان اصفهان با تشکیل اضطراری ستاد مدیریت بحران و برنامه‌ریزی لازم در خصوص هرگونه امدادرسانی، از هیچ کمکی برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودین حادثه سقوط هواپیمای مسافربری محور تهران – یاسوج دریغ نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ندای اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در پیامی وقوع سانحه تلخ و دل‌خراش سقوط هواپیمای مسافربری محور تهران – یاسوج در کوه های اطراف سمیرم اصفهان را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

استاندار اصفهان با بیان اینکه سانحه تلخ و دل‌خراش سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ محور تهران – یاسوج و درگذشت جمعی از هم‌وطنان گرامی موجب تألم و تأثر فراوان گردید، گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با آنان، اعلام می‌دارم که مدیریت استان اصفهان با تشکیل اضطراری ستاد مدیریت بحران و برنامه‌ریزی لازم در خصوص هرگونه امدادرسانی، از هیچ کمکی برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودین حادثه دریغ نخواهد ورزید.

,

وی تأکید کرد: امیدوارم که با تلاش همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای امدادی و خدماتی شاهد پیدا شدن مفقودان باشیم.

,

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه