اخبار داغ

مسئول عقیدتی سیاسی صنایع دفاعی شهید شاهمردای مطرح کرد؛

ضرورت تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی در کشور/ تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام در صنایع شهید شاهمرادی

ضرورت تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی در کشور/ تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام در صنایع شهید شاهمرادی
مسئول عقیدتی سیاسی صنایع دفاعی شهید شاهمردای گفت: امروز ضروری است تا مردم و مسئولان کشورمان در جنگ اقتصادی و تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی ایفای نقش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای لنجان ؛مسئول عقیدتی سیاسی صنایع دفاعی شهید شاهمردای در گفتگو بااینپایگاه خبری با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: فردا صنایع دفاعی شهید شاهمرادی میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود که پیکر مطهرش در همین مجموعه تشییع و تدفین خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

حجت‌الاسلام مجتبی نعمت‌اللهی با بیان اینکه این شهید والامقام از جایگاه خاصی نزد خداوند متعال برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: شک نداریم که این شهید گمنام ارتباط معنوی خاصی با اهل‌بیت(ع) به‌ویژه حضرت فاطمه الزهرا(س) داشتند چراکه پیکر مطهر این شهید در چنین ایامی تفحص و به کشور بازگشتند.

,

وی با توجه به مشخصات این شهید گمنام تصریح کرد: شهید گمنامی که فردا در صنایع دفاعی شهید شاهمرادی تشییع و تدفین خواهد شد در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

,

مسئول عقیدتی سیاسی صنایع دفاعی شهید شاهمردای با بیان این مطلب که تقویت جبهه اقتصادی باید در دستور کار همه افراد جامعه قرار بگیرد، افزود: شهیدانی نظیر این شهید گمنام زمانی برای دفاع از ناموس و وطن خود احساس تکلیف کردند و جان خود را در جبهه‌ای حق علیه باطل فدا کردند و امروز هم ضروری است تا مردم و مسئولان کشورمان در جنگ اقتصادی و تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی ایفای نقش کنند.

,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای لنجان، فردا از ساعت 13 الی 15:30 و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در صنایع دفاعی شهید شاهمرادی تشییع و تدفین خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه