اخبار داغ

در گفتگوی دانا با نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد؛

مهم ترین دلیل سفر رئیس جمهور به هند/ خادمی: طلب قابل توجه ایران از هند بابت فروش نفت به این کشور

مهم ترین دلیل سفر رئیس جمهور به هند/ خادمی: طلب قابل توجه ایران از هند بابت فروش نفت به این کشور
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور هند و محور گفت‌وگو های وی در این کشور اظهارداشت: مهم ترین محور گفت‌وگو های رئیس جمهور کشور در سفر به هند در خصوص مبالغ نفت های فروخته شده به این کشور است.
[

هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور هند و محور گفت‌وگو های وی در این کشور اظهارداشت: مهم ترین محور گفت‌وگو های رئیس جمهور کشور در سفر به هند در خصوص مبالغ نفت های فروخته شده به این کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه با اشاره به جزئیات فروش نفت و نحوه پرداخت مبالغ حاصل از فروش نفت به هند گفت: ایران و هند چندین سال است که در حوزه نفت و انرژی معاملات اقتصادی با یکدیگر دارند؛ در هر دوره کشور هند مبالغ حاصل از خرید نفت از سوی ایران را از طریق راه های مختلف پرداخت کرده است.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: هند ابتدا مبالغی را که باید به ایران پرداخت می کرد از طریق واحد پولی خود یعنی روپیه به ایران پرداخت می کرد و بعد از آن هم تقاضای خرید جنس و برداشت کالاهای هندی به ایران داد .

,

 

,

خادمی در ادامه با بیان اینکه رقم بسیار قابل توجهی ایران از هند بعد از گذشت چند دوره طلب کار است خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران رقم بسیار قابل توجهی را از هند طلب دارد که رئیس جمهور در سفری که به هند داشته است در این باره با مقامات هندی بحث و گفت‌وگو داشته است.

,

 

,

وی ادامه داد: درباره رقمی که هند به ایران از بابت فروش نفت طلب دارد مقدار دقیق و روشنی در حال حاضر در دست نداریم ولی بر اساس اخرین اطلاعاتی که در این رابطه وجود دارد این رقم ، رقم بسیار قابل توجهی است و رئیس جمهور یکی از محور های گفت‌‍وگوی خود با مقامات هند را به این موضوع اختصاص داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه