اخبار داغ

جان‌باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری

جان‌باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری
در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج تعدادی از هموطنان مازندرانی جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، ساعت هشت صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, ,

این هواپیما دارای 66 مسافر و خدمه پروازی بوده که بنابر گفته مسئولان کشوری تمامی سرنشینان آن جان باختند.

در این سانحه که تعدادی از هموطنان مازندرانی جان خود را از دست دادند، یکی از مسافران این پرواز به نام سلمان آذری از اهالی روستای نوایی‌محله فریدونکنار بوده که به همراه دو همکار خود قصد عزیمت به یاسوج را داشته‌اند.

سلمان آذری دارای 30 سال سن با مدرک لیسانس مهندسی الکترونیک از دانشگاه اصفهان و از پرسنل شرکت کاله آمل بوده که از اهالی روستای نوایی‌محله فریدونکنار و ساکن آمل، متأهل و دارای یک فرزند یک ساله است.

به گزارش بلاغ، دو نفر دیگر از پرسنل شرکت کاله آمل به نام‌های حامد مهدوی و محمد کبیریان از استان مازندرن در این حادثه جان خود را از دست دادند.

پیام رهبر انقلاب در پی سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری

بسمه تعالی
سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان‌باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دل‌ها را لبریز از اندوه و تأسف کرد.

اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز می‌دارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

مسئولان ذی‌ربط لازم است همه‌ تلاش و همکاری خود را برای اقدام‌های لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹بهمن۱۳۹۶
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, پیام رهبر انقلاب در پی سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه