اخبار داغ

نماینده مردم سمیرم در گفتگو با دانا:

باد شدید و طوفان مانع از پرواز بالگردهای امداد و نجات شده است/ منطقه سقوط خالی از سکنه روستایی است

باد شدید و طوفان مانع از پرواز بالگردهای امداد و نجات شده است/ منطقه سقوط خالی از سکنه روستایی است
نماینده مردم سمیرم با اشاره به حاکم شدن شرایط بد جوی در این منطقه گفت: این منطقه جزء مناطق کوهستانی قلل دنا بوده که در شرایط بد جوی امکان رسیدن به لاشه هواپیما و پیکرهای این عزیزان وجود ندارد.
[

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین جزئیات از سقوط هواپیمای تهران یاسوج اظهار داشت: تا کنون تنها چیزی که قطعا مشخص شده سقوط این هواپیما در منطقه پادنای شهرستان سمیرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه افراد محلی در منطقه صدای مهیب برخورد هواپیما با کوه دنا را شنیده‌اند تصریح کرد: آنچه که مشخص است مردم هم در کنار هلال احمر و اورژانس به جستجوی این منطقه پرداخته اند اما هنوز چیزی از هواپیما پیدا نشده است.

,

نماینده مردم سمیرم با اشاره به حاکم شدن شرایط بد جوی در این منطقه عنوان کرد: این منطقه جزء مناطق کوهستانی قلل دنا بوده که در شرایط بد جوی امکان رسیدن به لاشه هواپیما و پیکرهای این عزیزان وجود ندارد و باید تا بهتر شدن شرایط جوی صبر کرد.

,

سلیمی با بیان اینکه محل سقوط هواپیما خالی از سکنه است عنوان کرد: این منطقه کوهستانی و برفی است و از همین رو هیچ ساکن روستایی هم در آنجا زندگی نمی کند و این خبر که گفته می شد در مناطق دشت و محل کشاورزی مردم سقوط کرده تکذیب می شود.

,

وی در پایان تاکید کرد مسئولان شهرستان سمیرم اعم از نیروهای امداد و نجات، هلال احمر، بسیج و دهیاری ها برای شناسایی محل سقوط به منطقه اعزام شده اند اما بالگردهای اورژانس و ارتش امکان پرواز در منطقه را ندارند؛ چرا که باد شدید مانع از پرواز بالگردها شده است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه