اخبار داغ

مدیر اورژانس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است/ اعزام 11 تیم تخصصی امداد و نجات به محل حادثه

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است/ اعزام 11 تیم تخصصی امداد و نجات به محل حادثه
گفت: تا به حال هیچگونه نشانی از هواپیمای تهران_یاسوج پیدا نشده است و ردیابی از طریق یک دستگاه موبایل که روشن در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی سقوط هواپیمای مسافری تهران_یاسوج در حوالی سمیرم، این پایگاه خبرهای لحظه به لحظه را از طریق مسئولان و کسانی که در جستجوی لاشه هواپیما هستند جویا می شود که این بار مدیریت اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: تا به حال هیچگونه نشانی از هواپیمای سقوط کرده پیدا نشده است و تمامی نهادها بسیج شده اند که هرچه سریعتر به محل حادثه دسترسی یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل,

پورانفرد افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی در صدد هستند که با ردیابی یک دستگاه موبایل که روشن می باشد به محل سقوط هواپیما دسترسی پیدا کنند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت: همه نیروهای اورژانس، هلال احمر، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی همه این عزیزان در حال فعالیت هستند ولی تاکنون اطلاعی از هواپیمای سقوط کرده پیدا نکرده اند و محل سقوط  آن هنوز مشخص نشده است.

,

سید امان الله جهانبین افزود: تیم های امداد کوهستان هلال احمر به محل قابل وقوع حادثه اعزام شده است که با توجه به شرایط جوی، باران و برف و مه آلود بودن کوه موفق به دیدن لاشه هواپیما نشده اند.

,

مدیر عامل هلال احمر استان بیان کرد: نیروهای امداد نجات چهار استان به همراه نیروهای مردمی مسیرهایی را برای پیدا کردن محل حادثه در حال طی کردن هستند که همه تلاش می کنند هرچه زودتر به محل حادثه دست بیابند.

,

جهانبین در ادامه ابراز کرد: 11 تیم کوهنوردی و امداد نجات از کهگیلویه و بویراحمد به همراه تیم های امداد نجات استان های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری در حال جستجو برای پیدا کردن هرچه سریعتر لاشه هواپیما و کارهای امدادی برای حادثه دیدگان هستند.

,

مدیرعامل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: به طور کلی همه نهادها و ارگان های مختلف در حال تلاشند که به یک هدف کلی که همان امداد و نجات حادثه دیدگان هواپیمای ساقط شده تهران_یاسوج است دست بیابند.

,

پرواز هواپیمای تهران - یاسوج حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان  صبح امروز در نزدیکی سمیرم و حوالی ارتفاعات دنا سقوط کرد که تمام سرنشینان و خدمه آن جان باختند.

, پرواز هواپیمای تهران - یاسوج حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان  صبح امروز در نزدیکی سمیرم و حوالی ارتفاعات دنا سقوط کرد که تمام سرنشینان و خدمه آن جان باختند.,

انتهای پیام /

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه