اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد؛

کمک 613 میلیون تومانی خیران به نوعروسان نیازمند اردبیلی

کمک 613 میلیون تومانی خیران به نوعروسان نیازمند اردبیلی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران در قالب «طرح کوثر» 613 میلیون تومان به تأمین جهیزیه 250 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در 10 ماهه نخست سال‌جاری کمک کرده‌اند تا آنها راهی خانه بخت شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ظهر امروز با اشاره به اینکه خیران در قالب «طرح کوثر» 613 میلیون تومان در 10 ماهه نخست سال‌جاری به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: «طرح کوثر» به منظور تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود که خیران با مشارکت هر چه بیشتر در این طرح می‌توانند یاریگر کمیته امداد در دستگیری از مددجویان باشند.
وی با اعلام اینکه با کمک خیران 250 نفر از نوعروسان تحت حمایت راهی خانه بخت شده‌اند، بیان کرد: بسیاری از نوعروسان نیازمند با تکمیل چند قلم از وسایل ضروری زندگی، می‌توانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند که امید است نیکوکاران همچون سنوات گذشته یاری‌رسان آنها باشند.
دشتی با بیان اینکه 412 میلیون تومان از کمک‌های خیران در قالب «طرح کوثر» به مراکز نیکوکاری پرداخت شده است، افزود: مراکز نیکوکاری به منظور بهره‌گیری گسترده از ظرفیت‌های مردمی و تسریع در روند رسیدگی به امور فقرا و مستمندان راه‌اندازی ‌شده‌اند که نقش بسزایی را در تهیه و تأمین لوازم اساسی مددجویان ایفا می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به مزیت‌های مهم مراکز نیکوکاری در تسهیل خدمت رسانی به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این مراکز، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خانوار بی‌بضاعت برسانند.
وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری بر اساس سیستم نیازسنجی کمیته امداد اردبیل و شناسایی فقرا و اقشار آسیب‌پذیر در محله و منطقه خود به آنها خدمت رسانی می‌کنند، اعلام کرد: واگذاری امور مردم به خود آنها یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است تا اهالی محل در جریان فرآیند توزیع کمک‌های مردمی بین مددجویان قرار گیرند.
دشتی با اشاره به اینکه در اقدامی خداپسندانه 23 مورد جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل از طریق مرکز نیکوکاری محسنین تهیه شد، بیان کرد: خیران محله امام موسی کاظم(ع) با همکاری مرکز نیکوکاری محسنین، 70 میلیون تومان به جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمک کردند تا آنها زندگی مشترک خود را شروع کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هر یک از جهیزیه‌های اهدایی به نام شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس این استان مزین شده بود، گفت: در حضور خانوار شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها جهیزیه‌های اهدایی در اختیار نوعروسان قرار گرفت.
وی با اعلام اینکه مرکز نیکوکاری محسنین در 10 ماهه نخست سال‌جاری حدود 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است، افزود: همیاری هر چه بیشتر خیران با مراکز نیکوکاری موجب می‌شود تا خانوار بی‌بضاعت و افراد نیازمند بیش از پیش از خدمات حمایتی بهره‌مند شده و مسیر توانمندسازی آنها هموارتر شود.
دشتی با اشاره به اینکه وجود مراکز نیکوکاری موجب همدلی و همبستگی هر چه بیشتر در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود، بیان کرد: با تعامل و همکاری گسترده‌تر خیران و نیکوکاران می‌توانیم گام‌های بلندتری را برای رفع فقر و محرومیت‌زدایی در جامعه برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه