اخبار داغ

نمایش میدانی «فدک» در طبس روایتی از زندگانی حضرت زهرا(س)

نمایش میدانی «فدک» در طبس روایتی از زندگانی حضرت زهرا(س)
مراحل آماده سازی صحنه نمایش میدانی «فدک» که به زندگی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) می‌پردازد در طبس در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز،حسین نظری کارگردان نمایش میدانی «فدک» صبح امروز در گفتگو با طبس نیوز بیان کرد: مرحله آماده سازی دکور و صحنه دو هفته است که آغاز شده است و روزانه ۱۰ نفر برای آماده سازی صحنه مشغول به کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

وی با بیان اهمیت نورپردازی در اجرای نمایش میدانی گفت: مرحله پس از آماده سازی صحنه، اجرای نور پردازی خواهد بود که به محض تحویل صحنه کار آغاز خواهد شد.

,

کارگردان نمایش میدانی فدک گفت: در این نمایش ۱۲ خانم، ۱۵ مرد و ۵۰ هنرور ایفای نقش خواهند کرد و ۲۵ نفر عوامل پشت صحنه هستند.

,

نظری با بیان این که این نمایش پیرامون زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خواهد بود افزود: نمایش از زمان بارداری حضرت خدیجه(س) آغاز و در ادامه به زندگی حضرت زهرا(س) و بعد جریان رحلت پیامبر می پردازد.

,

وی در خصوص زمان اجرای نمایش میدانی فدک گفت: نمایش در اوایل اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

,

کارگردان نمایش میدانی فدک در پاسخ به این سوال که تهیه کننده این نمایش چه کسی است گفت: تهیه کننده این نمایش بسیج سپاه ناحیه طبس و همه مردمی هستند که از این کار حمایت خواهند کرد.

,

وی ادامه داد: برای نمایش بلیط با مبلغ ناچیز در نظر گرفته شده تا علاقمندان بتوانند با هزینه کم به تماشای این نمایش بنشینند و هم از کار حمایت شود.

,

نظری گفت: از خیرین که با کمک های خود از این کار فرهنگی حمایت کردند تشکر میکنم.

,

وی افزود: همچنین برای اجرای این پروژه سپاه پاسداران، ادارات و نهادها از جمله شهرداری و فرمانداری ویژه طبس امکانات و تجهیزات را در اختیار قرار دادند.

,

کارگردان نمایش میدانی فدک با بیان این که نمایش میدانی «فدک» چهارمین نمایش میدانی در طبس است گفت: نمایش های میدانی مردان آسمانی، غدیر، از حرم تا قدس پیش از این در طبس اجرا شد و با استقبال گسترده مردم همراه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه