اخبار داغ

درپی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج:

پیام تسلیت شخصیت های مهم کشوری و لشکری در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج

پیام تسلیت شخصیت های مهم کشوری و لشکری در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج
شخصیت های مختلف کشوری و لشکری به خصوص مقام معظم رهبری و رییس جمهوری کشور حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج را تسلیت گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پرواز ساعت 8 صبح تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز از رادار محو شد. پرواز تهران به یاسوج و بالعکس هر روز انجام می‌شود و مدل این هواپیما ATR است. در پی این اخبار ابتدا مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی آسمان در این باره اظهار داشت: فعلاً آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده, خبرلنده, خبرلنده, ATR , .,

 

,

براساس اخبار تکمیلی، این هواپیمای ATR، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شده و تاکنون اثری از هواپیما نیست. این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

, ATR,

به همین مناسبت ساعتی پیش شخصیت های مختلف کشوری و لشکری به خصوص مقام معظم رهبری و رییس جمهوری باارسال پیام های جداگانه این حادثه عظیم را تسلیت گفتند.

,

 

,

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری

,

 

,

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

,

 

,

بسمه تعالی

,

سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان‌باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دل‌ها را لبریز از اندوه و تأسف کرد.

, .,

اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز می‌دارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

, .,

مسئولان ذی‌ربط لازم است همه‌ تلاش و همکاری خود را برای اقدام‌های لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.

, . ,

سیدعلی خامنه‌ای

,

۲۹بهمن۱۳۹۶

,

 

,

***

,

 

,

پیام تسلیت رییس جمهوری در پی سانحه سقوط هواپیما

,

 

,

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

,

 

,

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.

,

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‏های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

,

لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان، ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.

,

حسن روحانی

,

رییس جمهور

,

 

,

***

,

 

,

 

,

رئیس قوه قضائیه در پی سقوط هواپیمای مسافری تهران ـ یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان، از دادستان کل کشور خواست با تشکیل کمیته‌ای علت وقوع حادثه را بررسی و نسبت به برخورد قانونی با مقصران اقدام کند.

, .,

 

,

پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

, :,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای منتظری

,

دادستان محترم کل کشور

,

 

,

خبر سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج و جان باختن عده ای از هموطنان عزیز موجب تاثر و تاسف شدید همگان شد.

, .,

 

,

 ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه و طلب غفران الهی برای جان باختگان، لازم است سریعاً با تعیین کمیته‌ای متشکل از افراد خبره در خصوص علت وقوع این حادثه بررسی جامع و دقیق به عمل آمده و چنانچه فرد یا افرادی مقصر باشند نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام مقتضی معمول و نتیجه به اینجانب منعکس شود.

, .,

 

,

صادق آملی لاریجانی

,

رئیس قوه قضاییه

,

 

,

***

,

 

,

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

, .,

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

, :,

حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج که موجب جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، ملت ایران را داغدار کرد. این مصیبت غم انگیز را به آحاد مردم ایران، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای جانباختگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان عزادار صبر و سلامتی مسألت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

, .,
,
,

 

,

***

,

 

,

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در پیامی این حادثه را تسلیت گفت:

,

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انا لله و انا الیه راجعون

,

 

,

سانحه غم‌بار  و حزن‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران یاسوج که باعث از دست دادن عزیزانمان شد هم میهمانان خصوصا مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را عزادار کرد، اگر بدن‌های این عزیزان و جان باختگان به سوی زمین سقوط کرد لکن ارواح پاکشان به آسمان و لقاء پروردگار پرواز کرد.

, .,

 

,

این حادثه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف میهن اسلامی و به هم‌استانی‌های صبور تسلیت عرض نموده  و برای بازمندگان اجر جزیل و برای جانباختگان روح و رحمت و رضوان از خدا وند متعال مسئلت دارم.

, .,

 

,

در پایان از تلاش تمام عزیزانی که در این امر حمایت و مساعدت می‌نمایند سپاسگزاری می‌کنم.

, .,

 

,

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی

,

نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری  

,

 

,

***

,

 

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هم استانی ها در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را به مردم شریف و نجیب استان تسلیت گفت.

,

در این پیام آمده است:

, :,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انا لله و انا الیه راجعون

,

خبر درگذشت جمعی از هم استانی ها در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه  زهرا (س)در حادثه تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، موجب تأثر و تألم فراوان شده و حزن و اندوه جای جای ایران اسلامی را در بر گرفته است.

, . ,

 

,

اینجانب این ضایعه دردناک و سنگین را که قلب همه ملت ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحه دار کرد، به محضر شریف خانواده های داغدار این حادثه و مردم عزیز استان و ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای جان باختگان این حادثه رحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های مصیبت دیده صبر و بردباری مسالت دارم.

, .,

 

,

علی محمد احمدی/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد

,

 

,

****

,

 

,

پیام تسلیت عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

 

,

«انا لله و انا الیه راجعون »

,

 

,

با کمال تاسف خبردار شدم جمعی از هم استانیها و هموطنان عزیزم در سانحه ی سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج به آسمان پرکشیدند و باعث اندوه و ماتم ملت ایران بالاخص مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

, .,

 

,

غم از دست دادن این عزیزان که در بین آنها از اقشار مختلف مردم حضور داشتند آنچنان جانکاه و حزن انگیز است که جز با تمسک به آیات قرآن و تسلیم شدن در برابر مشیت الهی امکان پذیر است .

, .,

روح و جان متالم خویش را با توسل به آیات الهی و صبر در برابر این مصیبت جانسوز التیام بخشیم .

, . ,

 اینجانب از صمیم قلب این مصیبت عظمی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران ، هم استانهای عزیز و بالاخص خانواده های داغدار تسلیت عرض می نمایم .

, .,

  از خداوند سبحان برای جانباختگان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبرجمیل مسئلت می نمایم .

, .,

 

,

                    عدل هاشمی پور

,

 

,

    نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

,

 

,

***

,

 

,

پیام تسلیت ولایتی برای حادثه سقوط هواپیما تهران_یاسوج

,

 

,

علی اکبر ولایتی رئیس هئیت امنا وهئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی حادثه جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سقوط هواپیمای تهران_یاسوج از جمله سه نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

, .,

 

,

متن پیام به این شرح است:

, :,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انا لله و انا علیه راجعون

,

 

,

خبر جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان در حادثه برخورد و سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج همچنین در این میان نیز سه تن از همکاران عزیز دانشگاه آزاد اسلامی مرحوم آقایان چرمیان، آهنگران و فاطمی طلب، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

, .,

 

,

اینجانب درگذشت این عزیزان و همچنین همکاران دانشگاه آزاد اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده و بازماندگان  و همکاران دانشگاه تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی مسئلت می نمایم.

, .,

 

,

علی اکبر ولایتی

,

***

, ***,

 

,

پیام تسلیت معاون وزیرکشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در پی سانحه تهران- یاسوج

,

 

,

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پیامی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج و جان باختن برخی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

,

 

,

در این پیام آمده است:

, :,

 

,

"بسم الله الرحمن الرحیم

, ",

انا لله و انا الیه راجعون

,

 

,

حادثه مصیبت بار جان باختن جمعی از هم‌میهنان عزیزمان اندوهی دردناک را در قلوب ملت بزرگ ایران بر جای گذاشت و مردم قدرشناس و خانوادهای منتظر را عزادار نمود.

, .,

 

,

اینجانب با قلبی سرشار از غم و همدردی با مصیبت دیدگان، این حادثه اندوهبار را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای روح عروج یافته آن عزیزان آرزوی علو درجات را دارم."

, .",

 

,

اسماعیل نجار

,

معاون وزیرکشور و رئیس سازمان مدیریت بحران

,

 

,

***

,

 

,

پیام تسلیت شهردار تهران در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

,

 

,

در پی سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و جان باختن مسافران این پرواز، شهردار تهران در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

, .,

 

,

‌ متن این پیام بدین شرح است:

, :,

 

,

انا لله و انا الیه راجعون

,

 

,

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری، موجب تاثر و تاسف  مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

, .,

 

,

در میان مسافران این پرواز ابدی، جان‌های عزیزی بودند که فقدان آن‌ها جبران ناپذیر است، از دانشجویان و اساتید دانشگاه تا چهره‌های فرهنگی و پدران و مادران امروز و فردای این مرز و بوم.

, .,

 

,

در شمار این افراد، مرحوم دکتر عبدالرضا کردی، رئیس فرهنگسرای ملل شهرداری تهران نیز مظلومانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

, .,

 

,

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان بویژه خانواده همکار گرامی‌مان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان محترم  صبر و برای جان‌باختگان رحمت واسعه الهی  مسئلت دارم.

,

 

,

محمد علی نجفی

,

شهردار تهران

,

 

,

***

,

 

,

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی ، سانحه اسفناک سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان،هم استانی ها و همشهریان عزیزمان شد را تسلیت گفت.

, .,

متن پیام مهندس هوشنگ صیدالی به شرح زیر است:

,

 

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا الله و انا الیه راجعون

,

خبر اسفناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه برخورد و سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج ، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

, .,

 

,

 

,

بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت گچساران، وقوع این حادثه اندوه‌بار را به هموطنان، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه مصیبت‌بار از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمایم.

, .,

 

,

 

,

هوشنگ صیدالی

,

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

,

 

,

***

,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهکیلویه و بویراحمد نیز با ارسال پیامی این حادثه را تسلیت گفت:

,

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

,

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
با نهایت تاثر و تالم،حادثه دردناک سقوط هواپیمایی آسمان ،مسیر تهران -یاسوج که باعث جان باختن ده ها نفر از هموطنان عزیزمان گردید،را به همه ملت ایران و خصوصا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های داغدار ،تسلیت عرض نموده و در آستانه شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) از خداوند منان برای آن پرکشیدگان به آستان و آسمان الهی ،رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.
ضمن تشکر از عزم اراده همگانی برای پرداختن به این حادثه جانسوز ،جادارد تا ضمن بررسی دقیق این سانحه دلخراش و اطلاع رسانی به مردم  ،برای رفع و عدم تکرار چنین حوادث مهیبی در استان ،تلاش ها و اقدامات موثرتر و  مضاعفی به عمل آید .
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهکیلویه و بویراحمد

,
,
,
,
,

در حال بروز رسانی

, در حال بروز رسانی,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه