اخبار داغ

فرماندار کوثر:

رانندگان باتجهیزات زمستانی درمحورهای مواصلاتی سرچم-گیوی ترددکنند

رانندگان باتجهیزات زمستانی درمحورهای مواصلاتی سرچم-گیوی ترددکنند
فرماندار کوثر گفت: ضروری است رانندگان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و با داشتن زنجیرچرخ از محور های مواصلاتی اردبیل - سرچم و گیوی - خلخال تردد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیرضا علیپور در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر، با بیان اینکه سامانه بارشی در 24 ساعت آینده در جنوب استان اردبیل حاکم است، اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف، کولاک و مه در ارتفاعات و گردنه‌ های سرچم و الماس، ضروری است رانندگان با احتیاط تردد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف، گردنه‌ های کوهستانی دارای مه و کولاک بوده بوده و این امر موجب کاهش دید افقی در جاده‌ها شده است، احتمال یخ بندان جاده سرچم منتهی به اتوبان تبریز زنجان نیز دور از انتظار نمی نیست.

,

فرماندار کوثر افزود: راهداران و دیگر نیروهای امدادی در محورهای اردبیل - سرچم و گیوی - خلخال در حال خدمات رسانی به رانندگان هستند، هرچند تردد در این مسیر ممکن است، اما شرط احتیاط، داشتن زنجیر چرخ و دیگر ملزومات زمستانی است و می طلبد مسافران این الزامات را برای حفظ جان خود رعایت کنند.

,

علیپور با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ های راهداری در گردنه سرچم و دیگر راه های مواصلاتی خدمات ارائه می‌ دهند، یادآور شد: برای تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در همه جاده‌ های حوزه استحفاظی شهرستان کوثر و خلخال، توصیه می ‌شود.

,

وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.

,

این مسئول بیان داشت: ضروری است رانندگان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

,

رئیس شورای تامین شهرستان کوثر در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که قصد سفر دارند حتماً از وضعیت جاده های مواصلاتی استان اردبیل اطلاعات لازم را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه