اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد؛

تغییر عملیات «امداد و نجات» به عملیات «جستجو» در سمیرم/ دانشجویان و کادر علوم پزشکی در هواپیما بودند

تغییر عملیات «امداد و نجات» به عملیات «جستجو» در سمیرم/ دانشجویان و کادر علوم پزشکی در هواپیما بودند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: جستجوی بالگردها در کوهستان دنا، با مشکل مواجه شد و موضوع امداد و نجات به عملیات جستجو تغییر عنوان داده و تیم های کوهستان در روزهای آینده به عملیات جستجو ادامه خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش جهانپور در گفتگو با صدای سلامت اظهار کرد: پس از اعلام حادثه سقوط بالگرد در کوهستان های جنوب شهرستان سمیرم، بلافاصله بالگردهای امدادی و در اولین فرصت تیم‌های امداد کوهستان هلال‌احمر و همچنین تیم های اورژانس و فوریت های پزشکی استان اصفهان در منطقه حادثه حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

وی ادامه داد: بوران و تغییرات جوی شدید ادامه جستجوی بالگردها در کوهستان را با مشکل مواجه کرد و از همان ساعات اولیه با روشن شدن ابعاد فاجعه، می توان گفت موضوع امداد و نجات به عملیات جستجو تغییر عنوان داده و تیم های کوهستان در روزهای آینده به عملیات جستجو ادامه خواهند داد.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: موضوع امداد و نجات متعلق به مقطعی است که احتمال حیات برخی حادثه دیدگان مطرح باشد، در حال حاضر آن چه از گزارش های ارسالی بر می آید ادامه عملیات، جستجو است که فردا هم توسط تیم های تخصصی در ارتفاعات منطقه ادامه خواهد یافت.

,

جهانپور تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی درباره عملیات جستجو به این حادثه متعاقباً از سوی مراجع مربوطه اعلام خواهد شد.

,

وی در پایان با ابراز تأسف از درگذشت هموطنان عزیز سرنشین و کادر پروازی مجرب این هواپیما، این ضایعه را به مردم ایران و خانواده های داغدار آن ها تسلیت گفته و اعلام کرد: متأسفانه اعضای خانواده و تعدادی از همکاران جامعه پزشکی و دانشجویان علوم پزشکی نیز در این سانحه، جان به جان آفرین تسلیم کرده اند که از طرف هیئت رئیسه و اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این ضایعه را به مردم خوب کشورمان، جامعه پزشکی و خانواده های داغ دار این عزیزان تسلیت می گوئیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه