اخبار داغ

رئیس شرکت نفت زابل:

سهمیه نفت تابستان برای ذخیره سازی اعلام می شود/ توزیع نفت به صورت نوبتی

سهمیه نفت تابستان برای ذخیره سازی اعلام می شود/ توزیع نفت به صورت نوبتی
رئیس شرکت نفت زابل گفت: سهمیه اعلامی نفت در تابستان تنها جهت ذخیره سازی برای زمستان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نهبندانی در خصوص گلایه مندی شهروندان از نحوه توزیع نفت سفید در ماه اخیر توسط عاملین به خبرنگار اوشیدا عنوان کرد: معمولا در طول سال چهار کالا برگ سفید نفت در تمامی نقاط استان اعلام می شود که در این راستا دو کالابرگ در زمستان و مابقی در تابستان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه مقدار سهمیه نفت اختصاصی در تابستان به دلیل ذخیره سازی معمولا کمتر است، ادامه داد: در طول زمستان با توجه به اینکه مقدار سهمیه اختصاص یافته بیشتر است تمام تلاش ها مبنی بر توزیع سریعتر می باشد اما به دلیل افزایش میزان جذب تقریبا توزیع هر کوپن حدود دو ماه به طول می انجامد.

رئیس شرکت نفت زابل خاطرنشان کرد: آخرین کالا برگ، اول بهمن ماه اعلام شده بنابراین با توجه به اینکه توزیع آن حدود ۵۰ تا ۶۰ روز در سطح استان به دلیل رفتن درب منزل تک تک شهروندان به طول می انجامد، انتظار می رود افراد حتما سهمیه سوخت تابستان خود را ذخیره کنند تا به دلیل زمان بر بودن توزیع کالابرگ در زمستان با مشکل مواجه نشوند.

نهبندانی در پاسخ به اینکه چرا مردم از عاملان توزیع ناراضی هستند، ابراز کرد: بعضی مواقع برخی از شهروندان انتظار دارند که عامل توزیع خارج از نوبت نفت او را تامین کند در حالی که با توجه به اینکه توزیع به صورت نوبتی است این خواسته نامعقول و ناممکن است.

وی در این راستا تصریح کرد: برخی افراد نیز در تابستان سهمیه سوخت خود را ذخیره نمی کنند بنابراین زودتر از نوبت به فروشندگی ها مراجعه و سبب بروز بی نظمی می شوند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه