اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

روی واقعی بودن آمار اشتغال تردید دارم/ برای خروج از بیکاری باید دولت مسیر را برای جوانان باز کند

روی واقعی بودن آمار اشتغال تردید دارم/ برای خروج از بیکاری باید دولت مسیر را برای جوانان باز کند
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: نمی‌توانم به‌صراحت بگویم که در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نمره قبولی داریم چراکه از مباحث مهمی مانند صادرات تولیدات غافل بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نمی‌توانیم در تحقق شعار اقتصادی مقاومتی خیلی به‌صراحت بگوییم که موفق بوده‌ایم چراکه هنوز مشکلات در سطح جامعه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی گفت: اینکه بگوییم حداقل به اشتغال زیادی نرسیده‌ایم و اما در یک برنامه‌ریزی کاملاً شفاف و نویدبخش برای کشور ریل‌گذاری شده است، موفق عمل نکردیم و بنده همچنان روی آمار اشتغال تردید دارم و اطمینانی ندارم.

,

*روی واقعی بودن آمار اشتغال تردید دارم

, *روی واقعی بودن آمار اشتغال تردید دارم,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: امروز در سطح جامعه می‌بینیم که هنوز بیکاری موج میزند و مشکلات معیشتی مردم حل‌نشده است و ضرورت دارد که تاش بیشتری در این راستا شود.

,

وی گفت: امروز نیاز است که جوانان تشویق و ترغیب به ایجاد اشتغال کنند و فقط با تسهیلات و وام و پول کار درست نمی‌شود بلکه نیاز به مدیریت صحیح و بسیج همگانی دارد.

,

*برای خروج از بیکاری باید دولت مسیر را برای جوانان باز کند

, *برای خروج از بیکاری باید دولت مسیر را برای جوانان باز کند,

رنجبرزاده تأکید کرد: امروز برای خروج از بیکاری باید جامعه به‌خصوص جوانان به صحنه بیایند، راهکار و پیشنهاد بدهند، طرح‌های جدید ارائه کنند و دولت مسیر را برای آنان باز کند.

,

وی بابیان اینکه امروز ما باید بحث تجارت و صادرات را جدی بگیریم، افزود: در کشور ما سهم اندکی در عرصه فعال شدن چرخه تولید در موضوع صادرات راداریم و نتوانستیم اشتغال زیادی در این زمینه داشته باشیم.

,

*اقتصاد مقاومتی در سالجاری رنگ و لعابی به خود نگرفت

, *اقتصاد مقاومتی در سالجاری رنگ و لعابی به خود نگرفت,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اینکه درمجموع اقتصاد مقاومتی و تولید نسبت به سال‌های گذشته رنگ و لعابی بهتری به خود گرفته و یا امیدوارکننده بوده را بنده نمی‌توانم به‌صراحت اعلام کنم و نیازمند  این ست که هم دولت و هم مردم در تحقق آن مشارکت کنند.

,

وی تأکید کرد: امروز سطوح مختلف ملت و دولت باید در این میدان جهادی مشارکت کنند و حضور یابند و سختی‌های اولیه طی مسیر اقتصاد مقاومتی را بپذیرند و هموار کنند که البته هنوز نمره قبولی به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه