اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده سپاه:

جوانان امروزی عاشق شهدا هستند

جوانان امروزی عاشق شهدا هستند
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز وقتی بعد از 30 و چند سال شهید می آورند این جوانان هستند که به پا می خیزند و از شهدا تجلیل می کنند، این نشان می دهند که آنها عاشق شهدا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، سردار حسین دقیقی مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین وداع شهید گمنام در مهدیشهر اظهار کرد: چیزی که باعث شده امروز گزینه نظامی دشمنان علیه ایران مطرح نباشد، استراتژی بازدارندگی موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با برشمردن 4 مولفه استراتژی بازدارندگی موثر، تصریح کرد: در این استراتژی دشمن از شدت نبرد، گستردگی نبرد و میزان تلفات نمی تواند برآورد داشته باشد و به پیروزی قطعی نیز امیدوار نیست.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس به الزامات استراتژی بازدارندگی موثر نیز اشاره کرد و افزود: تنوع در تولید سلاح های متفاوت، خودکفایی در تولید سلاح و داشتن تکنولوژی به روز و پیشرفته از مهمترین الزامات استراتژی بازدارندگی می باشد.

,

دقیقی بیان کرد: امروز تمام دنیا بسیج شدند تا جلوی رشد علمی در دانشگاه ها و تولید سلاح ها را بگیرند اما جوانان دانشمند ما با زحمات و تلاش فراوان به دستاوردهای علمی و صنایع دفاعی رسیدند و این راه را ادامه می دهند.

,

وی اضافه کرد: بعد از اینکه ما استراتژی بازدارندگی موثر را اجرا کردیم، دشمن گزینه نظامی را کنار گذاشت و یک قدم عقب نشینی کرد و دیگر جنگ نظامی علیه ما نخواهد کرد اما دشمن گزینه های دیگر را روی کار آورد.

,

مشاور عالی فرمانده کل سپاه خط مشی دشمن را در گزینه های جدیدش علیه ایران، جنگ نرم، تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی، مواد مخدر، فساد اخلاقی و رسانه ها بیان کرد.

,

دقیقی با اشاره به قدرت رسانه ها در جنگ روانی، اظهار کرد: 2400 رسانه شبانه روزی علیه کشور ایران دارند کار می کنند و اطلاعات دروغ و پردازش نشده و شایعه را به خورد جوانان ما می دهند.

,

وی به مشکلات تحریم اقتصادی دشمن علیه ایران نیز اشاره کرد و گفت: شکی نیست که تحریم های اقتصادی مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده اما ملتی که توانست در مقابل جنگ با عظمت دوران دفاع مقدس و 83 لشکر ارتش عراق بایستد و آنها را شکست دهد، قطعا با وحدت نیز می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند.

,

مشاورعالی فرمانده کل سپاهوحدت را حلال مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: وقتی همه به صحنه بیایند و با وحدت دست به دست هم دهند، مشکلات حل خواهد شد.

,

دقیقی با بیان اینکه اگر وحدت داشته باشیم برنده ایم اما اگر وحدت و اتحاد ما آسیبی ببیند بازنده خواهیم بود، افزود: وحدت محور می خواهد که محور وحدت نیز ولایت است.

,

وی اطاعت از ولی فقیه را پیام همه شهدا به ملت ایران دانست و ادامه داد: اجرای احکام اسلامی، حفظ عفت و حجاب، ترک معصیت و ادامه دادن راه شهیدان از دیگر پیام های مهم شهدا به ما می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه