اخبار داغ

در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان مطرح شد؛

افزایش ۲۰ درصدی بیمه شدگان هیئت پزشکی ورزشی اصفهان/ توسعه علمی ورزش مهم ترین برنامه این هیئت است

افزایش ۲۰ درصدی بیمه شدگان هیئت پزشکی ورزشی اصفهان/ توسعه علمی ورزش مهم ترین برنامه این هیئت است
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در اصفهان، گفت: برنامه‌ های خوبی در هیئت پزشکی ورزشی اصفهان برگزار شده و شاهد شکوفایی این هیئت در زمینه ‌های مختلفی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، غلامرضا نوروزی عصر یکشنبه در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، اظهار کرد: برنامه‌ های خوبی در هیئت پزشکی ورزشی اصفهان برگزار شده و شاهد شکوفایی این هیئت در تمامی زمینه ‌ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

وی افزود: ورزشکاران سازمان ‌یافته استان اصفهان افزایش چشم‌ گیری داشته است و تعداد بیمه‌ شدگان ورزشی 20 درصد افزایش یافته است.

,

نوروزی با بیان این که در زمینه انضباط مالی و اداری به خوبی مدیریت شده است، افزود: تعدیل نیروی انسانی هم به منظور استفاده از نیرو‌های متخصص در هیئت صورت گرفته است.

,

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: پاداش ویژه ‌ای به شهر‌هایی که فعالیت خوبی دارند تعلق خواهد گرفت، چرا که در توان ما نیست همه شهرستان‌ های کشور را به کلینیک ورزشی مجهز کنیم، اما برنامه داریم در مراکز استان ‌ها این مهم را اجرایی کنیم.

,

نوروزی افزود: توانمند‌سازی استان ‌ها در زمینه خدمت ‌رسانی به ورزشکاران را پیگیری می کنیم تا مراجعه به تهران کم ‌تر شود.

,

شفافیت در مسائل مالی هیئت پزشکی ورزشی

, شفافیت در مسائل مالی هیئت پزشکی ورزشی, شفافیت در مسائل مالی هیئت پزشکی ورزشی,

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان،  با بیان این که بعد از انتخابات هیئت پزشکی ورزشی اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: شفافیت در مسائل مالی از جمله این اتفاقات خوب بود که بازرسی فدراسیون، وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان هم این را می خواهد.

,

محمد سلطان‌ حسینی، ادامه داد: افرادی که منتخب مجمع می ‌شوند باید مسیر پیشرفت را سریع‌ تر از گذشته دنبال کنند.

,

, , ,

وی با اشاره به شفافیت مالی در این هئیت، تصریح کرد: باعث افتخار و مباهات است که هیئت پزشکی ورزشی کمترین پرونده را در مسائل مالی داشته در صورتی که اگر هزینه‌های درستی در ورزش انجام شود مصدومیت ‌ها نیز کم ‌تر خواهد شد.

,

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: کلینیک برای استعداد‌ یابی تأسیس شده است و بهترین هیئتی که می‌ توانست سرپرستی این کلینیک را برعهده بگیرد هیئت پزشکی ورزشی بود.

,

به گفته سلطان‌ حسینی، مهم ترین برنامه هیئت پزشکی ورزشی توسعه علمی ورزش است که باید پیگیری همه جانبه داشته باشد.

,

رشد خوبی در تعداد بیمه‌ شدگان ورزشی داشته ‌ایم

, رشد خوبی در تعداد بیمه‌ شدگان ورزشی داشته ‌ایم, رشد خوبی در تعداد بیمه‌ شدگان ورزشی داشته ‌ایم,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی اصفهان، در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی این استان، گفت: توسعه هئیت را با تعاملاتی که با هیئت ‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان داشتیم انجام داده ایم.

,

احمد باقری ‌مقدم، با بیان این که رشد خوبی در تعداد بیمه‌ شدگان ورزشی داشته ‌ایم، ادامه داد: پیش‌ بینی می ‌شود تا پایان سال تعداد بیمه ‌شدگان ورزشی به 300 هزار نفر برسد که نشان دهنده یک حرکت بسیار خوب در این زمینه است.

,

وی افزود: کلینیک و فیزیوتراپی امروز افتتاح خواهد شد و به دنبال توسعه بیشتر این بخش هستیم تا در حوزه خدمات بی ‌نیاز از تهران شویم.

,

باقری ‌مقدم با اشاره به خدمات ارائت شده در این کلینیک، خاطر نشان کرد: سعی کردیم خدمات به مصدومان را بهبود ببخشیم و تلاش می‌کنیم مدت انتظار پرداخت مصدومان را به حداقل برسانیم.

,

, , ,

افتتاح آکادمی علوم ورزشی لوافان 

, افتتاح آکادمی علوم ورزشی لوافان , افتتاح آکادمی علوم ورزشی لوافان ,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی اصفهان با بیان این که در نظر داریم خدمات متفاوت و پیشرفته ای انجام دهیم، گفت: آکادمی علوم ورزشی لوافان به همت خیر ورزشی به جامعه ورزشی تقدیم شده و با توجه به نیاز استان این ساختمان در اختیار هیئت پزشکی ورزشی قرار گرفت.

,

وی با اشاره به مهم ترین برنامه های اجرا شده در این هیئت، تصریح کرد: کنگره بین‌المللی تغذیه ورزش سال جاری در اصفهان انجام شد که به خوبی و در شأن فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود.

,

باقری ‌مقدم تأکید کرد: کلینیک و آکادمی ورزشی نیازمند تجهیز و توسعه مناسب و شایسته است که در این زمینه از فدراسیون درخواست کمک مالی برای رسیدن به اهداف مورد نظر را داریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه