اخبار داغ

رییس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان:

دنیاطلبی و بی‌عفتی نشانه فاصله گرفتن از مکتب فاطمی است

دنیاطلبی و بی‌عفتی نشانه فاصله گرفتن از مکتب فاطمی است
مسئول بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان، گفت: دنیاطلبی، بی‌عفتی، بی‌حیایی و تجمل گرایی نشانه فاصله گرفتن از مکتب فاطمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نیلی پور شامگاه یکشنبه در هیئت عاشوراییان وزارت دفاع منطقه اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: شهدا که راه و مسیر فاطمی را به‌صورت عملی طی کردند برای همه حجتی هستند تا بدانیم چگونه باید مسیر دفاع از ولایت را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

رییس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان، با بیان اینکه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) آشنا به راه ملکوت و سماوات هستند، گفت: برای همین زمانی که مناسک‌هایمان را با معارف اهل‌بیت (ع) ادغام کنیم راه سعادت را به خوبی طی خواهیم کرد.

,

وی با تأکید بر اینکه کار را برای خدا انجام دهید، اظهار کرد: سفارش حضرت زهرا (س) به همه ما خالص کردن زندگی‌مان برای خدا است و کسی که تمام زندگی خود را بر محور توحید بگذارد یعنی انسان خالصی است.

,

حجت‌الاسلام نیلی پور با بیان اینکه به‌جای معامله با مردم باخدا معامله کنید، گفت: زندگی حضرت صدیقه (س) سراسر اخلاص به درگاه خداوند بوده است.

,

به گفته وی روزی سلمان به خانه حضرت زهرا (س) سر زدند و دیدند ایشان مشغول عبادت هستند و کارهای خانه خودبه‌خود در حال انجام است نزد پیامبر (ص) رفت و شرح ماجرا را گفت پیامبر (ص) هم به ایشان فرمودند سرتاپای حضرت صدیقه زهرا (س) روح ایمان و توحید است او برای خدا کار انجام می‌دهد و فرشتگان نیز برای او کار انجام می‌دهند.

,

رییس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان خطاب به همه تصریح کرد: برای رسیدن به مقام عنداللهی خلوص علوی و فاطمی داشته باشید، و مراقب باشید گرفتار هوس‌های دنیایی نشوید.

,

وی افزود: دنیاطلبی، بی‌عفتی، بی‌حیایی و تجمل گرایی نشانه فاصله گرفتن از مکتب فاطمی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه