اخبار داغ

آخرین خبرها از امدادرسانی به مسافران هواپیمای تهران-یاسوج؛

اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسریع در امدارسانی

اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسریع در امدارسانی
نیروهای امدادی کهگیلویه و بویراحمد همچنان در حال امدادرسانی به منظور کشف لاشه هواپیما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین جزئیات از عملیات امداد و نجات سانحه سقوط هواپیا پرداخت و گفت:از دقایق اولیه 11تیم با 12آمبولانس به منطقه اعزام شدند و در حال خدمت رسانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جهانبین ادامه داد: در این مدت با جمعیت هلال احمر استان های فارس و اصفهان در تماس بوده ایم .

,

وی افزود: با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نقاطی برای جستجو به جمعیت هلال احمر واگذار شد که نیروهای این سازمان به محل اعزام شده اند و تیم های تخصصی اعزام و رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با بالگرد هم اکنون در منطقه هستند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر استان گفت: از هوانیروز و جمعیت هلال احمر نیز بالگردهایی اعزام و با وجود نیروهای متخصص همه با همکاری نیروهای بسیج و سپاه و انتظامی به دنبال تسریع در کشف لاشه هواپیما و جستجو برای این مسافران هستیم.

,

جهانبین بیان کرد: از همکاری خوب نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مجموعه های مختلف استانداری به خصوص جمعیت هلال احمر استان اصفهان و مسئولان این استان و در راس صداوسیما مرکز دنا که حقیقتاً با تلاش شبانه روزی خود در حال اطلاع رسانی هستند باید تقدیر کرد.

,

**************************************

,

رئیس مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اورژانس هوایی یاسوج جهت جستجو  در کوه های پادنا وسیسخت به پرواز درامد.

هم اکنون در مرکز eoc آماده باش کامل است و دو پرواز اورژانس هوایی یاسوج و گچساران در ساعت ۷و۱۰ دقیقه صبح جهت جستجو  اجساد مسافرین هواپیمای تهران به یاسوج
در کوههای پادنا و دنا  اعزام شدند.

,
,
,
,

**************************************

,

فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: انچه که از دست بچه های سپاه بر می آمد در حال خدمات رسانی است و شرایط منطقه در شب گذشته واقعا سخت بود و بارش برف و بوران کار جستجو را سخت کرده بود.

,

سردار بوعلی ادامه داد: برخی مناطق با شیب 100درصد است و نقطه سقوط را دقیقاً نداریم ولی حدود محل را داریم که همه نیروهای استان اعم از بسیج، هلال احمر و سایر نیروهای اورژانس در حال عملیات هستند.

,

وی افزود: پیش بینی پهباد را کردیم البته وزش باد و مه کار جستجو را سخت کرده است اما نیروهای سپاه از ساعات اولیه صبح عملیات جستجو را انجام داده و در حال تلاش هستند.

,

فرمانده سپاه فتح استان در پایان گفت: تقاضا داریم که خانواده های محترم این عزیزان از حضور در محل حادثه علی رغم چشم انتظاری و نگرانی تحمل کنند تا نیروهای امدادی و جستجو گر راحت تر بتوانند عملیات جستجو را انجام دهند.

,

**************************************

,

 فرمانده پلیس راه استان گفت: تردد در محور گردنه بیژن ممنوع است تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و عمومی به جز نیروهای امدادی ممنوع است که این تدابیر برای تسریع در امداد رسانی و عملیات جستجو است

سرهنگ ویسی پور بیان کرد: محل حادثه از وضعیت جاده ای مناسبی برخوردار نیست و انتظار داریم مردم نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند.

وی افزود: محدودیت های ترافیکی تا زمان اعلام و پایان جستجو ادامه دارد و عملیات خدمات دهی به صورت 24ساعته است و هیچ گونه حادثه ای رانندگی در طول 24ساعت گذشته در این محور نداشتیم و این هم به همکاری خوب مردم بر می گردد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه