اخبار داغ

استعفای دسته‌جمعی کارشناسان آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان

استعفای دسته‌جمعی کارشناسان آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان
کارشناسان آموزش‌وپرورش فارسان در طی چند ماه گذشته هیچ‌گونه مزایا اعم از اضافه‌کاری، حق مأموریت و ... دریافت ننموده‌اند و این در حالی است که کارمندان سایر ادارات از این مزایا برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیرغار، استعفای یک کارمند اغلب برای سازمان ضرر تلقی می‌شود و کنار آمدن با استعفای وی، بستگی به شرایط سازمان دارد.

اما مجبورید با این حقیقت روبه‌رو شوید. دیر یا زود، حتی بهترین کارمندان هم استعفا خواهند داد. این کارمندان اغلب دلایل نامحدودی برای کار خوددارند.

دلایلی همچون مشکلات شخصی و خانوادگی، مشکلات روحی و روانی، عدم پیشرفت در کار، عدم وجود انگیزه در کار، عدم تحقق وعده‌های داده‌شده به کارمند، بی‌عدالتی و تبعیض سازمان در رفتار با کارمندان، عدم توجه به خصوصیات اخلاقی، نژادی و قومی کارمند، انتظارات بیش‌ازحد از کارمند، بازخورد نامناسب فعالیت‌های کارمند، رفتار نامناسب سازمان با کارمند، عدم وجود رابطه صمیمانه و کار گروهی در سازمان، بی‌توجهی به اتفاقات پیرامون کارمند، یافتن موقعیت شغلی مناسب‌تر، عدم استفاده از خلاقیت کارمند و پرورش ندادن مهارت و استعدادهای کارمند و …

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری با توجه به اینکه اکثریت کارکنان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان نیروهای آموزشی بوده (با 24 ساعت موظف خدمت در هفته) و نه اداری (با 44 ساعت موظف خدمت در هفته) و به جهت تجربه و حسن نیت در ادارات در پست‌های کارشناسی مشغول به کار می‌گردند.

در طی چند ماه گذشته این نیروها هیچ‌گونه مزایا اعم از اضافه‌کاری، حق مأموریت و ...دریافت ننموده‌اند و این در حالی است که کارمندان سایر ادارات از این مزایا برخوردار هستند.




امید است که بتوانند در مدارس شهرستان به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی بپردازند

کارشناسان آموزش‌وپرورش فارسان استعفای خود را اعلام داشته و امید است که بتوانند در مدارس شهرستان به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود باافتخار هرچه‌تمام‌تر در خدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان آینده‌ساز این نظام مقدس باشند.

این کارشناسان می‌گویند: همه می داننده آن‌هایی که در ادارات خدمت می‌کنند از یک سری مزایای دیگر استفاده می‌کنند و عدم پرداخت اضافه‌کار آن‌چنان فشاری به زندگی آنان نمی‌آورد و متأسفانه از وضعیت نیروهای زیردست خود بی‌خبر یا اگر خبری هم دارند بی‌تفاوت هستند.

ما کارمندان این اداره هرماه با مبلغ اضافه‌کاری گوشه‌ای از مشکلاتمان حل می‌شد که متأسفانه اضافه‌کاری برای ما پرداخت نمی‌شود، بسیاری از ما با اتکا به حقوق و مزایای دریافتی از آموزش‌وپرورش تشکیل خانواده داده‌ایم و در حال حاضر ما شرمنده خانواده‌های خود هستیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه