اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

ولایتمداری؛ سیره شهداست/ بصیرت مهمترین عنصر انقلاب است

ولایتمداری؛ سیره شهداست/ بصیرت مهمترین عنصر انقلاب است
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بصیرت را مهمترین عنصر انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان در پی مأیوس کردن مردم از انقلاب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، سردارعبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و شهید مجید مؤمن آبادی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در هیئت حضرت ابوالفضل العباس«ع» مؤمن آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) تا لحظات آخر عمرشان دفاع از حریم ولایت را رها نکردند و این سیره ، راه، مرام و مسلک شهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه پیام شهدای امروز ما ولایت است؛ گفت: انقلاب 40 ساله شد و این به معنای این است که انقلاب ماندگار و استراتژیکی است و ثبات پیدا کرده است و شعار و پیام انقلاب ما از حوزه های علمیه و مساجد آغاز و همچون سانترفیوژ اهل بیتی کل ایران را فرا گرفته از مرزهای جغرافیایی عبور کرده، خاورمیانه را درنوردیده و جهان شمول شده است.

,

هیچ توطئه ای در انقلاب اسلامی ایران کارساز نبوده و نخواهد بود

, هیچ توطئه ای در انقلاب اسلامی ایران کارساز نبوده و نخواهد بود,

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه انقلاب ما عظمت دارد و هیچ ضربه و توطئه ای در آن کارساز نبوده و نخواهد بود؛ تصریح کرد: روزی نیست که در سازمان ملل علیه ملت و انقلاب اسلامی ما نشست و جلسه برگزار نشود و این برای ما یک افتخار است و به مثابه این است که انقلاب ما پویا و در حرکت است؛ بنابراین اگر روزی تحرکی علیه انقلاب صورت نگیرد؛ نشان از این است که انقلاب مرده است.

,

سردار اهوازیان گفت: حضرت امام خمینی(ره) نیامدند که انقلاب صنعتی و کشاورزی کنند؛ آمدند که کشور را صیقل دهند و انقلاب آن رهبر فرزانه فرهنگی و دینی بود.

,

مأیوس کردن مردم سلاح دشمنان امروز است

, مأیوس کردن مردم سلاح دشمنان امروز است,

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دشمنان و معاندان درگیری و  توطئه چینی را علیه انقلاب ما با سلاح ها و روش  های مختلف انجام دادند؛ یک روز مسلسل در دست گرفتند و مبارزان انقلابی را از دم تیر گذراندند و امروز سلاحشان ناامیدکردن، فتنه افکنی، دروغگویی، تهمت زدن، مردم را مأیوس کردن شده است و در این سیلاب مخرب متأسفانه بعضی موقع ها یک عده از خواص همراهشان می شوند و ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند و یک عده معلوم الحال هم هستند و می گویند انقلاب چه کرد.

,

دشمن شناسی از دستاوردهای انقلاب است

, دشمن شناسی از دستاوردهای انقلاب است,

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: باید به آنها که سؤالشان این است که مگر انقلاب چه کرده است؛ بگوییم انقلاب کاری کرد که زن های ما در بازارهای اروپایی عرضه نشوند؛ گاز ما مجانی به شوروی نرود و دستاوردهای بیشمار دیگر.

,

سردار اهوازیان افزود: امروز وقتی حضور پرشور مردم از اقشار مختلف جامعه را در یادواره های اینچنینی می بینیم بدین معناست که مردم نیز همچون مسئولان بصیر،دانا، آگاه و دشمن شناسند و اینها همان دستاوردهای انقلاب است.

,

وی اظهار داشت: رهبر؛ ولایت است و اگر ما مسلمان باشیم؛ امر ولایت هزار بار از قانون قوی تر است؛ وقتی رهبر نصیحت می کند؛ یعنی تکلیف و رهبر وقتی می گوید جوانان نگذارید که دشمن به مسلمانان تعدی کند؛ یعنی بر هر کسی که می تواند تکلیف کفایی است که برود.

,

امام خمینی (ره) به ما آموخت ما مأمور به تکلیفیم؛ مأمور به نتیجه نیستیم

, امام خمینی (ره) به ما آموخت ما مأمور به تکلیفیم؛ مأمور به نتیجه نیستیم,

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عده ای از جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس به امر ولی امر زمانشان امام خمینی (ره) گوش فرا دادند، گفت: امام خمینی (ره) به ما آموخت ما مأمور به تکلیفیم؛ مأمور به نتیجه نیستیم.

,

سردار اهوازیان گفت: شهدای غواص ما با دست های بسته آمدند که به ما بگویند ما آن روز با دستان خالی و امروز با دستان بسته پیروز برگشتیم؛ قدر انقلاب و مملکت را بدانید.

,

بصیرت مهمترین عنصر انقلاب است

, بصیرت مهمترین عنصر انقلاب است,

وی بیان کرد: بصیرت مهمترین عنصر انقلاب است؛ اگر پدرها و پدربزرگ های ما مثل جوانان امروز ما بصیرت داشتند وهابی ها وسلفی ها جرأت نمی کردند؛ بقیع را با خاک یکسان کنند.

,

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یک شهید مثل یک نارنجک فرهنگی است؛ تصریح کرد: دشمنان از منش شهدا می ترسند.

,

بر اساس این گزارش؛ در پایان از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد؛ مداحی کربلایی جعفر غلام و اجرای سرود توسط گروه میثاق از دیگر برنامه های این یادواره بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه