اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

شناسایی بیش 1500 انشعاب غیر مجاز آب در زنجان/ بیش از 8000 کنتور خراب در استان تعویض و استاندارد سازی شده است

شناسایی بیش 1500 انشعاب غیر مجاز آب در زنجان/ بیش از 8000 کنتور خراب در استان تعویض و استاندارد سازی شده است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شناسایی بیش از هزارو 500 انشعاب غیر مجاز آب در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان،با اشاره به شناسایی بیش از هزارو 500 انشعاب غیر مجاز در استان زنجان طی سال جاری ، اظهار کرد: از هزار و 500 اشعاب غیر مجاز تعداد 878 فقره به انشعاب مجاز تبدیل شده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی به استاندارد سازی بیش از هزار مورد انشعاب فرسوده آب در شهر زنجان ، طی سال جاری اشاره کردو عنوان داشت: استاندارد سازی انشعابات فرسوده ، کاهش میزان پرت آب و ارتقاء سطح کیفی آن را به دنبال دارد.

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شناسایی نزدیک به 7 هزار کنتور خراب در شهر های استان زنجان خبر داده و افزود: در سال جاری 8000 کنتور خراب در استان تعویض و استاندارد سازی شده است.

,

جزء قاسمی اضافه کرد: امسال در استان زنجان بیش از هزارو 500 مورد حوادث شبکه برطرف شده و بیش از 7 هزار حوادث انشعابات نیز رسیدگی شده است.

,

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد: این استان با دارا بودن 21 شهر بیش از 262 هزار واحد مشترک آب و بیش از 77 هزار واحد مشترک فاضلاب دارد.

,

جزء قاسمی ابراز کرد: استان زنجان بیش از 700 هزار نفر جمعیت شهری دارد که 100 درصد آن تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه