اخبار داغ

درخشش دانش‌آموزان کمیجانی در جشنواره «تولید محتوای الکترونیکی»

درخشش دانش‌آموزان کمیجانی در جشنواره «تولید محتوای الکترونیکی»
در هشتمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی چهار دانش‌آموز کمیجانی موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان و معلمان از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان و دانش‌آموزان، تولید مواد و رسانه‌های یادگیری متناسب، توانمندسازی مدرسه و ایجاد زمینه مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از‌ جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

,

هر ساله هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش‌آموزان و معلمان در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در قالب سه گروه دانش‌آموزان، معلمان و دانشجو معلمان با هم به رقابت می‌پردازند.

,

در هشتمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی چهار نفر از دانش‌آموزان شهرستان کمیجان موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند.

,

در این جشنواره دانش‌آموزان «علیرضا اناری» از دبستان مولوی، «فیروزه احمدلو» از هنرستان ساعی و «زهرا یوسفی» و «فرشته مهدوی‌راد» از دبیرستان فاطمیه موفق به کسب رتبه برتر استانی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه