اخبار داغ

همایش زندگی اسلامی و شناخت واقیعت ها در دلوار برگزار می شود

همایش زندگی اسلامی و شناخت واقیعت ها در دلوار برگزار می شود
رئیس اداره ارشاد اسلامی دلوار از برگزاری همایش زندگی اسلامی وروابط با شناخت واقعیت ها در دلوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه خلیلی رئیس اداره ارشاد دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: این همایش به منظور بررسی مفهوم بهبود روابط موثر در زندگی در عصر حاضر درباب تأثیر آن بر کیفیت زندگی از سوی اداره ارشاد اسلامی  دلوار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: همایش سبک زندگی در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان درمورد اهمیت موضوع سبک زندگی اسلامی ، ایرانی و در راستای اجرای اصول سیاست های فرهنگی کشور و انجام وظایف محوله به شورای فرهنگ عمومی برگزار می شود.

,

خلیلی عنوان کرد: بدین منظور این همایش در نظر دارد با حضور صاحبنظران و اندیشمندان در حوزه های مختلف معرفتی به بررسی جوانب زندگی خوب بپردازد.

,

این مسئول ادامه داد: قطعاً هر فرد برای برداشتن گام های صحیح و حرکت درست در زندگی شخصی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیازمند نقشه ای با ملاکها و شاخص های برتر است که این نقشه راه همان قرآن، سنت رسول ا... و سیره ائمه اطهار(ع) است.

,

وی تصریح کرد: جهان صنعتی امروزه خطر و آسیب جدی به زندگی روزمره وارد ساخته و کیفیت زندگی هم به مراتب تغییر یافته و دگرگون شده که به واسطه آن تعاریف زندگی خوب نیز دچار دگرگونی شده است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار خاطرنشان کرد: هر انسان مسلمان و هر انسان طالب رستگاری و کمال که علاقه مند به رشد و رستگاری باشد باید سیره ائمه اطهار را بشناسد و معصومین(ع) راهنمای او شوند و سیره معرفتی و اخلاقی این بزرگواران نقشه راهنمای او در زندگی شود.

,

وی با اشاره به برگزار همایش در روز 30بهمن ماه در دلوار،گفت: این همایش در سالن شهید رئیسعلی دلواری با حضور عباس بهادری نویسنده کتاب و مشاور و مدرس مهارتهای ارتباطی ساعت 15 برگزار می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه