اخبار داغ

با گذشت ۲۴ ساعت؛

خبری از سرنوشت دو مقنی گرفتار در کاریز «فرومد» نیست/ عملیات نجات ادامه دارد

خبری از سرنوشت دو مقنی گرفتار در کاریز «فرومد» نیست/ عملیات نجات ادامه دارد
با وجود گذشت ۲۴ ساعت، خبری از دو مقنی گرفتار کاریز دهستان فرومد نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، صبح روز گذشته خبر ریزش کاریز در دهستان فرومد از توابع شهرستان میامی استان سمنان و محبوس شدن چهار مقنی در داخل این کاریز، در صدر اخبار رسانه های محلی شهرستان های میامیچی و جغتای قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

همسایگی شهرستان جغتای و دهستان فرومد و همچنین حضور ابوالفضل خداشناس جوان ۲۱ ساله اهل روستای منیدر از توابع شهرستان جغتای در بین چهار مقنی گرفتار در عمق زمین باعث شد تا رسانه های این شهرستان نیز به همراه محافل خبری شهرستان میامی به طور پیوسته به پوشش عملیات امداد و نجات حادثه دیدگان بپردازند.

,

, , ,

حضور تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس هوایی و زمینی ۱۱۵ استان سمنان در محل وقوع این حادثه از همان لحظات اولیه و تلاش بی وقفه باعث شد تا دو نفر از مقنی های گرفتار در عمق زمین، نجات پیدا کنند.

,

 

,

عملیات خاکبرداری توسط لودر و بیل های مکانیکی مستقر در محل برای یافتن دو نفر دیگر بدون وقفه تا این لحظه ادامه دارد و در طول شب گذشته نیز این عملیات متوقف نشده است؛ اما هنوز خبری از دو مقنی گرفتار در عمق کاریز منتشر نشده است.

,

, , , , ,

فرماندار میامی نیز به محله وقوع حادثه آمده و از نزدیک بر روند عملیات خاکبرداری نظارت می کند؛ اما هنوز تا این لحظه خبری از دو مقنی گرفتار در عمق خاک نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه