اخبار داغ

سرپرست جدید فرمانداری بهبهان :

اهل سیاسی کاری در کارم نیستم / هدفم فقط کار برای مردم و شهر است

اهل سیاسی کاری در کارم نیستم / هدفم فقط کار برای مردم و شهر است
حری تاکید کرد : اهل سیاسی کاری نیستم و در کارم از جناح بازی پرهیز میکنم.سالها در روابط عمومی استانداری بودم و پس از آن به عنوان مدیر پدافند غیر عامل استان خوزستان فعالیت داشتم و اشرافیت خوبی به شرایط شهرستان بهبهان دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :محمد حری سرپرست جدید فرمانداری بهبهان در گفتگوی اختصاصی با عصر بهبهان، اظهار کرد : بنده اصالتا اصفهانی هستم ولی زاده شهرستان اهواز هستم بنابراین یک خوزستانی محسوب میشوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان :,

وی افزود : با توجه به حسن اعتماد استاندار سعی میکنم با همه گروهها ارتباط برقرار کنم و اصلا اهل سیاسی کاری نیستم و در کارم از جناح بازی پرهیز میکنم چرا که هدف من تنها کار برای مردم و شهر است.

حری در ادامه ابراز کرد : سوابق مدیریتی دارم ، سالها در روابط عمومی استانداری بودم و پس از آن به عنوان مدیر پدافند غیر عامل استان خوزستان فعالیت داشتم و اشرافیت خوبی به شرایط شهرستان بهبهان دارم.

سرپرست جدید فرماندار بهبهان تاکید کرد : انشالله با همه رسانه ها ارتباط خوبی برقرار میکنم و در بحث توسعه و پیشرفت شهرستان کمک خواهم گرفت و سعی میکنیم در شان شهرستان بهبهان خدمت کنیم.

گفتنی است سرپرست جدید فرمانداری بهبهان 40 سال است و سومین فرماندار دولت تدبیر در شهرستان بهبهان به شمار می آید.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه