اخبار داغ

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان:

حفظ حجاب و عفت زمینه ای برای محکم کردن پایه های زندگی است

حفظ حجاب و عفت زمینه ای برای محکم کردن پایه های زندگی است
فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: حفظ حجاب و عفت زمینه ای بسیار ارزشمند در محکم کردن پایه های زندگی است و دیگر ترفند های دشمنان اثر گذار نخواهد بود و قلب های جوانان ما به سمت تور های صید دشمن نخواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس رزمندگان با انس به حضرت زهرا (س) پیروزی را به دست آوردند و یقینا امروز نیز جوانان ما می توانند با انس به بانوی عالم حضرت صدیقه طاهره پیروزهای با ارزشی بر علیه دشمنان اسلام در هر زمینه ای کسب نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، , تنگستان نما,

وی بیان داشت: حضرت زهرا(س) تمام لحظات ایشان درس های آموزنده ای برای ما است تا در زندگی خود پیاده و سعادت واقعی را درک نمایم.

,

خاطر نشان کرد: هم خواهران و برادران در شناخت حضرت زهرا (س) و تحقیق در شیوه زندگی ایشان در کسب روش های نوین در زندگی از وظایف ما است.

,

حیدری افزود: برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) باید مانند محرم پر رنگ شود اگر فاطمیه بیشتر از پیش احیا شود اسلام نیز در بین ما روشن تر خواهد شد و روح ایمان در دل های ما پر رنگ تر خواهد شد.

,

وی با تاکید به بانوان اظهار داشت: حفظ حجاب و عفت زمینه ای بسیار ارزشمند در محکم کردن پایه های زندگی است و دیگر ترفند های دشمنان اثر گذار نخواهد بود و قلب های جوانان ما  به سمت تور های صید دشمن نخواهد رفت.

,

گفت: ایام فاطمیه درس ولایت مداری و ماندن در مسیر ولایت است اگر ما در مسیر ولایت باشیم ملتی موفق و سعادتمند خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه