اخبار داغ

امام جمعه بوکان:

بسیاری از مدیران با معنی کلمه مسئولیت بیگانه هستند

بسیاری از مدیران با معنی کلمه مسئولیت بیگانه هستند
امام جمعه بوکان گفت: بسیاری از کسانی که اکنون دارای مسئولیت هستند نمی دانند مسئولیت به چه معنی است و از بار سنگین مسئولیتی که روی دوش انان قرار رفته بی خبرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، صبح امروز دو شنبه۳۰ بهمن ماه مراسم تجلیل از ۴۴ دانش اموزان دختر برگزیده مسابقات قران و عترت مدارس بوکان با حضور جمعی از مسئولان بوکانی در سالن کوثر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در آغاز این مراسم امام جمعه بوکان در سخنانی عنوان کرد: امروز برکت ویکی از رسالت انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی و مفاهیم آن است، توصیه مکرر حضرت امام (ره) و همچنین مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ قران خوانی است.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده تصریح کرد: همه مسولین باید در تحقق هداف های قرآنی وارد شوند مسئولین با تدبیر در قرآن باید تواند رضایت الهی و مردم راجلب کند.
وی ادامه داد: بهترین راه سعادت نوجوانان و جوانان کشور توجه و عمل به قران است ولی متاسفانه امروزه بعضی از اولیاء دانش اموزان و همچنین مسئولان در این مورد بسیار مهم خود را به خواب غفلت زدند.
خلیفه زاده عنوان کرد: اولین نکته ای که بر هر پدر و مادری برای تربیت فرزند صالح واجب است تعلیم قران و اموزه های دینی است، زیرا قران بهترین راه و روش زندگی کردن را برای ما به ارمغان اورده است.
امام جمعه بوکان تصریح نمود: پدر و مادر باید در قیامت جوابگو باشد که چه اندازه به فرزندان خود در راستای یادگیری قران کمک کردند و انها را به راه حق و عدالت راهنمایی نمودند.
وی افزود: انس با قران بزرگترین درجه هر انسان و کسی که با قران و مفاهیم ان باشد در جامعه اسلامی مورد اعتماد و عشق مردم خواهد بود
ماموستا خلیفه زاده گفت: بزرگترین عمل در قران تقواست و کسی قرانی باشد باید در درجامعه به رسالت خود که حس انسان دوستی عمل می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بسیاری از کسانی که اکنون دارای مسئولیت هستند نمی دانند مسئولیت به چه معنی است و از بار سنگین مسئولیتی که روی دوش انان قرار رفته بی خبرند.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده ادامه داد: باید مسئول با تمام وجود در فکر برطرف کردن مشکلات مردم در حوزه مدیریتی خود باشد.
وی گفت: ولی اکنون بسیاری از مسئولان متاسفانه وظیفه اصلی خود که همانا کمک به مردم است را فراموش کردند و دنبال کارهای دنیوی خود هستند.
امام جمعه بوکان ادامه داد: ان مردمی که طی چند مدت گذشته معترض به وضع کشور بودند هیچگاه اعلام نکردند که مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هستند بلکه انان از کم کاری های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان دلگیرند و به این مهم اعتراض دارند.
وی افزود: مردم از این مهم نارحتند که مسئولان در فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیستند و برای رفع معظلات چاره اندیشی نمی کنند.
خلیفه زاده خاطر نشان کرد: برای مسئولان واجب است که در هر زمانی که باشد در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند که این مهم بالاترین عبادت است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه