اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

نقش شهردار در ایجاد زیبایی سیمای شهر مهم است

نقش شهردار در ایجاد زیبایی سیمای شهر مهم است
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به نقش مهم شهردار در ایجاد زیبایی در سیمای شهر گفت: این شهر چشم‌انداز مناسبی در ورودی شهر دارد که باید در شأن دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی به آن پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه شهر اسدآباد به لحاظ وجود گردنه زیبا از چشم‌انداز بی‌نظیری برخوردار است، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو و نوروز چیدمان سفره‌های هفت‌سین در ورودی‌ها می‌تواند در جذابیت و زیبایی شهر مؤثر باشد و البته شهر را در ذهن مسافر و گردشگر برای همیشه ماندگار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی نوع برخورد مردم با مسافران را در ایام نوروز مهم خواند و گفت: هر نوع برخوردی چه مثبت چه منفی می‌تواند موج بردارد و نقش افراد راهنما در چادرهای نوروزی به‌عنوان خط مقدم برنامه‌های نوروزی مهم است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به چاپ و توزیع بروشور نقشه‌ها و معرفی شهرستان از میراث فرهنگی خواست جذابیت را در این بروشورها به کار ببندد و بسته فرهنگی مناسب در اختیار افراد قرار دهد.

,

وی نقش رسانه‌ها را در معرفی اسدآباد درزمینهٔ رویداد گردشگری 2018 مهم دانست و گفت: می‌طلبد که خبرنگاران با معرفی آثار تاریخی به جامعه در جذب گردشگران بکوشند.

,

افشاری در بخش دیگری از سخنانش به نقش شهرداری در راستای ایجاد مبلمان شهری و زیبایی و توسعه شهری اشاره کرد و گفت: نقش شهرداری در پویایی وزنده کردن فضا و سیمای شهری نسبت به همه دستگاه‌ها مهم‌تر است که باید در معرفی این شهر بیشتر و بهتر نقش ایفا کند.

,

وی با اشاره به چند روستای هدف گردشگری در این شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین روستاهای هدف گردشگری ملحمدره است که در داشتن چشم‌انداز زیبایی کم‌نظیر است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: در این روستا خانه بوم گردی ایجادشده که می‌تواند در ایام نوروز میزبان مسافران خارجی و داخلی باشد، البته تا پایان سال جاری این تعداد به 4 خانه خواهد رسید.

,

وی از ایجاد محل استقرار و اسکان مسافران نوروزی در اسدآباد خبر داد و گفت: در این زمینه تعداد سه آموزشگاه شبانه‌روزی برای اسکان مسافران برنامه‌ریزی‌شده که ظرفیت اسکان 18 خانواده را دارد که البته در صورت نیاز خوابگاه ورزشی و مساجد هم برای اسکان مورداستفاده قرار می‌گیرند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه