اخبار داغ

لحظه به لحظه با خبر سانحه هوایی تهران_یاسوج؛

نماینده مردم بویراحمد و دنا: شیب تند کوه مشکل نیروهای امداد و نجات/ سه نقطه احتمالی مورد هدف تیم هوا فضای کشور است

نماینده مردم بویراحمد و دنا: شیب تند کوه مشکل نیروهای امداد و نجات/ سه نقطه احتمالی مورد هدف تیم هوا فضای کشور است
غلام محمد زارع گفت: اینقدر ارتفاع کوه و شیب آن زیاد است که برف های خوابیده در این شیب های تند کار نیروهای امداد و نجات را با مشکل دو چندان روبرو ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی حادثه جانگداز سقوط هواپیمای آسمان تهران_ یاسوج در منطقه سمیرم اصفهان، با تلاش نیروهای امداد و نجات متاسفانه تاکنون از لاشه هواپیما و حادثه دیدگان این سانحه خبری در دست نیست. به همین خاطر برای آخرین وضعیت از این حادثه ارتباط تلفنی با غلام محمد زارع نماینده مردم بویراحمد و دنا برقرار کردیم تا از روند کار در بحث تفحص و جستجو بیشتر باخبر شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا در گفتگو با چهارفصل گفت: نیروهای امداد و نجات در حال فعالیت برای تفحص و جستجو لاشه هواپیما و همینطور سانحه دیدگان پرواز هواپیمایی تهران_یاسوج هستند.

, چهارفصل ,

 

,

زارع افزود: بالگردهای هوانیروز و پهپادها در حال گشت زنی برای پیدا کردن محل حادثه می باشند و همه تجهیزات و نیروهایی که مورد نیاز است در حال حاضر وجود دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت آب و هوا، سردی و مه آلودگی کار نیروهای امداد و نجات با مشکل رو برو شده است که امید است با گذشت زمان این برودت و جو نامساعد از الآن بهتر شود تا تیم های امداد و نجات که شامل زمینی و هوایی است  کارهای شان را به نحو احسن انجام بدهند.

,

 

,

غلام محمد زارع در پایان گفت: نیروهای امداد و نجات به محورهای مختلفی که احتمال دارد هواپیمای مسافربری تهران_یاسوج سقوط کرده باشد در حال صعود هستند. اینقدر ارتفاع کوه و شیب آن زیاد است که برف های خوابیده در این شیب های تند کار نیروهای امداد و نجات را با مشکل دو چندان روبرو ساخته است. نیروهای امداد نجات سه نقطه را به صورت هدف و با توجه به نظر تیم کارشناسی هوا فضای کشور مورد نظر قرار داده اند که احتمال می رود هواپیما در یکی از این سه نقطه سقوط کرده باشد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه