اخبار داغ

سخن نگاشت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی

سخن نگاشت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی
رهبر انقلاب پیشرفت کشور را نتیجه مردم سالاری دینی خواندند و با اشاره به نامگذاری دهه‌ی سوم انقلاب به نام «دهه‌ی پیشرفت و عدالت» خاطرنشان کردند: پیشرفت در عرصه های مختلف به معنای واقعی کلمه رخ داده اما در زمینه «عدالت» اقرار می کنیم که عقب مانده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار، هم‌زمان با چهلمین سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , نسل شاهوار، , .,

رهبر انقلاب در این دیدار پیشرفت کشور را نتیجه مردم سالاری دینی خواندند و با اشاره به نامگذاری دهه‌ی سوم انقلاب به نام «دهه‌ی پیشرفت و عدالت» خاطرنشان کردند: پیشرفت در عرصه های مختلف به معنای واقعی کلمه رخ داده اما در زمینه «عدالت» اقرار می کنیم که عقب مانده ایم.
پایگاه اطلاع‌رسانی نسل شاهوار برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.

, رهبر انقلاب در این دیدار پیشرفت کشور را نتیجه مردم سالاری دینی خواندند و با اشاره به نامگذاری دهه‌ی سوم انقلاب به نام «دهه‌ی پیشرفت و عدالت» خاطرنشان کردند: پیشرفت در عرصه های مختلف به معنای واقعی کلمه رخ داده اما در زمینه «عدالت» اقرار می کنیم که عقب مانده ایم.,
, نسل شاهوار,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه