اخبار داغ

معاون فرماندار قرچک:

نمایشگاه دستاورد بانوان کارآفرین قرچک با عنوان مهر ثمین برپا می‌شود

نمایشگاه دستاورد بانوان کارآفرین قرچک با عنوان مهر ثمین برپا می‌شود
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: نمایشگاه دستاورد بانوان کارآفرین قرچک با عنوان مهر ثمین برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ علیرضا جعفری بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک که با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بحث کارآفرینی بانوان و اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار در جامعه بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی تأکید کرد: کلیه ادارات در برگزاری نمایشگاه محصولات زنان کارآفرین بانوان شهرستان قرچک با جمعیت زنان در سطح همکاری کنند.

,

جعفری گفت: به‌منظور پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت برگزاری نمایشگاه نسبت به تشکیل کمیته اجرایی اقدام و در جلسه آتی کمیته از ادارات و نهادهای شهرستان جهت همکاری بیشتر دعوت به عمل آید.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک تصریح کرد: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه تمامی ادارات هماهنگی و همکاری لازم را با دبیر اجرایی نمایشگاه داشته باشند.

,

در ادامه منیر لطیفی مهر مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان قرچک هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد پویایی در بین این قشر، شناسایی زنان فعال، ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین خانواده‌ها خصوصاً جوانان عنوان کرد و خواستار اختصاص غرفه‌ای جهت ارائه محصولات عفاف و حجاب شد.

,

وی اظهار داشت: با امید خدا و همکاری خالصانه مسؤولین و اعضاء در برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان قرچک گام مؤثری در جهت ارتقاء نقش زنان در جامعه برداشته شود.

,

در ادامه این جلسه مسئولان و نمایندگان ادارات شهرستان قرچک به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات در هر چه‌بهتر برگزار شدن این نمایشگاه پرداختند.

,

گفتنی است سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک با عنوان مهر ثمین از روز پنج‌شنبه 3 تا 12 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های واقع در خیابان اصلی روبروی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برپا خواهد شد.

,

این نمایشگاه با پیگیری امور بانوان و خانواده فرمانداری و با همکاری ستاد نماز جمعه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

,

جلسه هماهنگی برگزاری سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک با عنوان مهر ثمین با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، منیر لطیفی مهر مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری و دیگر اعضاء جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه