اخبار داغ

بکرترین ساحل کنارک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

بکرترین ساحل کنارک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی
بخشدار زرآباد کنارک گفت: ساحل درک با داشتن سواحل زیبا و بکر و میوه های گرمسیری مهد جذب گردشگر در جنوب اسیستان و بلوچستان بوده و به دلیل ماسه زار و دریا در کنار هم محدوده منحصر بفردی را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران عبدالمجید احلال زهی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش «زرآباد»، اظهار کرد: این نقطه از ایران اسلامی از معدود نقاط منحصر به فرد کشور است که چند قابلیت مهم و تاثیر گذار از جمله کشاورزی، صیادی و گردشگری را دارد.
وی با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی هماهنگی های لازم انجام شده است، افزود: ساحل «درک» زرآباد یکی از زیباترین و بکرترین نقاط کشور است که مسافران و گردشگران با سفر به این نقطه از استان پهناور سیستان و بلوچستان  می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.
شهردار شهر زرآباد نیز در این جلسه، عنوان کرد: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم «زرآباد» است.
عبدالله برکی ادامه داد: پارک ملت شهر «زرآباد» همچون ادوار گذشته پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی می باشد و خدمات دهی لازم به مسافران انجام خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک نیز با اشاره به آمادگی این نهاد جهت استقبال از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: منطقه جنوب سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری برخوردار است و پایگاه های امداد و نجات دریایی و پایگاه جاده ای بخش «زرآباد» جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارند.
​انتهای پیام/ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه