اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک:

احداث 3 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب توسط سپاه قرچک

احداث 3 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب توسط سپاه قرچک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک گفت: سپاه شهرستان قرچک ساخت 3 منزل مسکونی را برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب به‌زودی و با کمک‌های مردمی آغاز می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین ضمن تسلیت جان باختگان حادثه هواپیمایی، اظهار داشت: با زلزله که در سرپل ذهاب صورت گرفت، سپاه هم از همان ساعات نخست وارد میدان شد تا دین خود را به هموطنان خودادا کند و کار اسکان موقت روستاییان را برعهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی زیرساخت‌های نصب و استقرار چادرها وکانکس‌ها در مدت کوتاهی فراهم شد و خوشبختانه شرایط اولیه را برای اسکان موقت مردم این روستاها فراهم شد.

,

حیدری افزود: حالا اسکان موقت روستائیان زلزله زده دشت ذهاب به پایان رسیده و مردم اسکان دائم و ساخت خانه های خود هستند و سپاه ناحیه قرچک با توجه به ظرفیت و کمک های مردمی ساخت خانه برای زلزله زدگان را برعهده دارد.

,

وی با اشاره به ساخت تعدادی منزل برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب تاکید کرد: ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک ساخت 3 منزل مسکونی را برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب به‌زودی و با کمک‌های مردمی آغاز می‌کند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک تصریح کرد: ساخت این تعداد منزل مسکونی پس از ارزیابی‌های اولیه توسط کارشناسان امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مناطق زلزله‌زده آغاز می‌شود.

,

وی با اشاره به حجم کمک‌های اعزامی مردمی این شهرستان به مناطق زلزله‌زده گفت: تاکنون انواع اقلام مورد نیاز مناطق زلزله‌زده در سطح مساجد و هیئات مذهبی و پایگاه های بسیج شهرستان قرچک جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده کشور اعزام‌شده است.

,

حیدری در پایان با اشاره به روحیه و تفکر انقلابی مردم همیشه در صحنه قرچک بیان کرد: در هر صحنه‌ای که انقلابی عمل کرده ایم پیروزی برای ملت ایران بوده است وملت ایران همیشه سربلند و سرزنده است.

,

گفتنی است: خیرین محترم می توانند کمک های نقلی خود را به شماره حساب381704310505020012 پرداخت کنند و در صورت امکان مصالح جانبی منازل مسکنی شامل: سرامیک 40 در 40 متراژ مورد نیاز 50 مترمربع، کاشی 30 در 20 متراژ مورد نیاز 250 مترمربع،کاشی 25 در 25 متراژ مورد نیاز 60 مترمربع، لولهسفید به تعداد 25 شاخه، لوله پلیکا فاضلاب 10 به تعداد 20 شاخه، ست کامل شیرآلات 3 سری و سیمان 30 تن کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه