اخبار داغ

شهردار اسدآباد خبر داد:

گل‌کاری میادین و بلوارهای شهر اسدآباد در آستانه نوروز/ نصب المان‌های استفاده‌شده همدان در اسدآباد

گل‌کاری میادین و بلوارهای شهر اسدآباد در آستانه نوروز/ نصب المان‌های استفاده‌شده همدان در اسدآباد
شهردار اسدآباد گفت: برای استقبال از نوروز سال 97 گل‌کاری و نصب المان‌های استفاده‌شده همدان را میادین و بلوارهای شهر اسدآباد خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کاظم سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ از نصب المان‌های همدان در بلوارها و میادین‌ها شهر اسدآباد خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر همدان بنا داریم تعدادی از المان‌های استفاده‌شده در همدان را در ایام نوروز در اسدآباد نصب کنیم تا اسدآباد هم جلوه‌ای دیگر به خود بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای مسافران و گردشگران دز ورود به هر شهری سرویس بهداشتی است گفت متأسفانه هنوز این شهر از وجود سرویس بهداشتی برخوردار نیست که البته در محله مسجد جامع یک سرویس به آشتی احداث‌شده و تا چند روز آینده آغاز به کار می‌کند.

,

شهردار اسدآباد تصریح کرد: البته در سطح پارک‌ها نمازخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد.

,

وی اشاره به اینکه سرویس بهداشتی مسجد صاحب‌الزمان در فضای عمومی و خارج از مسجد واقع شد که می‌طلبد در ایام نوروز در تمام ساعات روز باز باشد، گفت: در صورت موافقت هیأت امنای مسجد شهرداری نسبت به اختصاص یک مأمور و مایع دستشویی اقدام خواهد کرد.

,

سعیدی از گل‌کاری بلوارها و میدان‌ها شهر اسدآباد برای نوروز امسال خبر داد و گفت: در این زمینه ازگل‌هایی استفاده خواهد شد که در زمستان هم خشک نشوند.

,

وی همچنین از نصب تابلوهای راهنما برای مسافران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: می‌طلبد که ادارات هم در پاکسازی دیوارهای سطح ادارات خود اقدام کنند تا برای نوروز آماده شویم.

,

شهردار اسدآباد بابیان اینکه باید در آستانه نوروز باید شور و شوق و نشاط را ایجاد شود، گفت: در صورت عدم مخالفت سازمان‌هایی مانند تبلیغات اسلامی بنا داریم موسیقی‌های شاد در نوروز در پارک‌ها برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه